CS_eR GøY Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 tror nokk doom 3 kommer til å få selv radeon 9700 pro til å svette Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Blir iallefall moro for oss gamere denne høsten! Det kommer jo kongetitler på rekke og rad! Jeg nevner bare Half Life2, Doom3, Full Throttle2, Jedi Knight 3 og ikke minst Thief 3 (kanskje det kommer neste år) Blir nok å henge fingrene i!! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Doom III kommer ikke til å kreve på langt nær så mye som alpha-leaken. id Software har alltid vært blant verdens beste innen grafikk, og de vet å optimalisere spillene sine. Minimumskravet er faktisk så lavt som GeForce 2 eller tilsvarende, men da må riktignok kvaliteten senkes betraktelig. Et skjermkort med støtte for DirectX 8 vil nok være å foretrekke. Ønsker du å ta det helt ut må du nok ha et Radeon 9700 eller bedre. Med et slikt kort tipper jeg at du kan alle skru detaljene på fullt, og kjøre i 1024x768/1152x864, kanskje også med litt FSAA og AF. Kjøper du den råeste tilgjengelige hardwaren når spillet kommer ut vil du trolig klare enda mer. Vær klar over at dette ikke nødvendigvis stemmer, men er basert på sannsynlighet og tidligere uttalelser. John Carmack har sagt at de ville ha Doom III ferdig til julehandelen. Etter at spillet også ble annonsert til Xbox er ikke dette så sikkert lenger, uten jeg vet særlig mer sikkert. Under E3 i fjor sa id at de ville inkludere multiplayer i Doom III, men bare en ganske enkel en. Uten at jeg har hørt noe om det, nevnte ThomasM at multiplayer ble kansellert. Om dette er sant er det fortsatt lov å håpe: id sa nemlig også (fortsatt under E3 2002) at de senere ville lage en utvidelse med en mer omfattende multiplayer. For alt vi vet kan de ha forandret planene og lagt hele multiplayeren i denne. Vi får se hvordan det går, og håpe på det beste. :wink: Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 tror dere mitt R9500 pro vil klare Doom III? har ikke noe lyst å kjøpe nytt kort... :oops: Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 tror dere mitt R9500 pro vil klare Doom III?har ikke noe lyst å kjøpe nytt kort... :oops: Gjør det helt sikkert.. når man hører at det kan kjøre på GF3 Lenke til kommentar
cell Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kan noen legge inn ein link til ein doom3 video Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Takk, men han har vel sikker addet noen DX9 saker også får vi håpe:) hørte hvertfall at det var støtte for den nye dingsen til nvidia Doom3 vil ha støtte for two-sided stencil og float point percision som er DX9 funksjoner, men først nevnte vil kun hjelpe for ytelsen og sist nevnte vil neppe utgjøre stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå