Cangula Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei, jeg har en nokia n86 som fungerte helt fint frem til jeg oppdaterte til siste firmware (20.115) Etter jeg installerte denne dukker det opp "velg om tilkobling" med jevne mellomrom. (se bilde vedlagt) Jeg er meget erfaren med bruk av mobiltlf og har gått igjennom samtilige innstillinger i håp om å få bort dette uten hell så langt. Har også prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger. Noen andre som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
Cangula Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk følgende svar fra nokia: Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice. Høyst sannsynlig er det et program som prøver å koble seg til internett. Sjekk diverse mail programmer eller lignende som tidligere er brukt og sett internett tilgangen til manuell på de du finner. Finner du ingen programmer du tror prøver å få tilgang på nettet (uten å få det) kan du ta en sikkerhetskopi av din telefon med PC Suite og deretter formatere din telefon ved hjelp *#7370#, dette sletter alt innhold på din telefon, låsekoden du blir bedt om er 12345, med mindre du selv har endret den. Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen, Per Nokia Service Professional Norwegian Team Nokia Care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå