sdf123 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har et Casio Exilim Z400 hvor jeg har en 2GB sandisk minnekort i, det er FAT filsystem på det kortet. Jeg kjøpte 2 nye Kingston SDHC 8GB kort som er filsystem FAT32. Alt funker perfekt med 2GB kortet, men når jeg dytter i et 8GB kort så får jeg ikke kameraet på en gang, setter jeg 2GB tilbake funker alt igjen. Noen som har noen tips her? Prøvde å sette det i pcn min og formatere det, men har ingen valg der til å formatere det til FAT eller FAT16. Kun FAT32 eller NTFS. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) SDHC skulle fungere fint i dette kameraet. Enten så gjør du noe feil eller så er det bare fordi du har kjøpt et Kingston kort. Har du prøvd med et annet merke med SDHC kort? Endret 7. desember 2009 av ET! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, har dessverre ikke andre merker med SDHC kort. Men kan feilen ligge i at det er FAT32? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekket nettop et Sandisk SDHC 4GB og dette er også FAT32. Enten feil på kamera eller (mest sannsynlig) dårlig minnekort. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Men dårlig minnekort, er vel rart om jeg har fått 2 mandagskort? Har jeg mulighet til å sende dem tilbake, er kjøpt for noen mndr siden på amentio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå