Come Closer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei har en merce som i den senere tid har begynt å fuske på sentrallåsen, har måtte koble den ut da den fant ud at den skulle låse seg opp og igjen hele tiden. Men med dette kom et annet problem, bensinlokk-låsen går jo også på sentrallås systemet, så nå får jeg jo ikke åpna driten. Finnes det noe annen måte å få opp bensinlokket på ? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Om du åpner bagasjerommet så er det en nødåpner på baksiden. Mulig du må flytte på noen deksler, men piece of cake. Mener det også står i instruksjonsboka, men internetz rulez. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Ah, thanks Joda, satt på maskina å tenkte at jeg fikk svar fortere her! Hvordan ser åperen ut ? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Mener det er en stang med en platikkhette/håndtak som trekkes bakover. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Flott! Skal bli godt å få litt på tanken Foressten, vet du om det er vanlig at sentrallåsen skranter på de modellene når det blir kaldt eller generelt ? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det sitter en vakuumboks m/ pumpe under baksetet, det kan godt være at den begynner å hangle litt. Sjekk også om det kan være vann/fukt i kontakten. Når den låser seg opp og igjen kan det også være at den får beskjed om at det er en dør som er åpen, så det kan også være greit å få lese ut feilkodene. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Stemmer det, har sett litt på den. Kan være fukt ja, fordi den står jo ute hele tiden :S Så er jo ikke rart om noe av elektronikken blir litt fuskete! Og du har nok rett der, for jeg får signal om at bagasjeluka er åpen, så lyset i taket er jo alltid på (skrudd det av nå tho) det ble bare plutselig sånn. hvor leser jeg ut feilkoder ? (som du ser så er jeg litt grønn på dette) Takker for at du tar deg tid til å svare Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tipper du burde sjekke bryteren som sitter i bagasjelokket. (Hvit tapp som står ut på venstre side av låsehaken.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå