Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes w202 '98 mod. Sentrallås og bensinlokk

Anbefalte innlegg

Hei har en merce som i den senere tid har begynt å fuske på sentrallåsen, har måtte koble den ut da den fant ud at den skulle låse seg opp og igjen hele tiden. Men med dette kom et annet problem, bensinlokk-låsen går jo også på sentrallås systemet, så nå får jeg jo ikke åpna driten. Finnes det noe annen måte å få opp bensinlokket på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sitter en vakuumboks m/ pumpe under baksetet, det kan godt være at den begynner å hangle litt. Sjekk også om det kan være vann/fukt i kontakten.

Når den låser seg opp og igjen kan det også være at den får beskjed om at det er en dør som er åpen, så det kan også være greit å få lese ut feilkodene.

Lenke til kommentar

Stemmer det, har sett litt på den. Kan være fukt ja, fordi den står jo ute hele tiden :S Så er jo ikke rart om noe av elektronikken blir litt fuskete!

Og du har nok rett der, for jeg får signal om at bagasjeluka er åpen, så lyset i taket er jo alltid på (skrudd det av nå tho) det ble bare plutselig sånn. hvor leser jeg ut feilkoder ? (som du ser så er jeg litt grønn på dette) Takker for at du tar deg tid til å svare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...