b-i-m-m-e Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, som topic sier vil jeg vite hva alle forumbrukerene ønsker seg til jul Min liste : -Silverstone tj07<3 -xbox 360 -aktiv 15" subwoofer -sokker -Og god mat:) Din tur Ruben Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Enda en Oncepiece! Joggesko med pigger Laptop (ferrari:p) Snille forumkamerater OG sokker! hva hadde vell julen vært uten? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det som står høyt oppe på lista mi må vel være penger til jegerprøven så er det jo klær og den duren der! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 God mat Gleder meg som en unge til pinnekjøttet <3 .Salbu! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ønsker meg: - En liten Lommelykt Men er jo hauevis av ting jeg ikke ønsker meg, fordi det er dyrt, og om jeg får noe er det bare noe billigdrit likevel, som f.eks anlegg til bilen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ønsker meg egentlig ingenting til jul.. har alt jeg trenger, og klarer ikke å komme på noe jeg har bruk for Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Sokker er altid godt og ha<3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har en liste over noe jeg aldri får Bauer Vapor XXXX One 95 Brystskydd xxxx Hansker xxxx strømper hjelm bukse xxxx at infocare/komplett får fingern ut av rævva og godtar at jeg skal ha igjen pengene for pc' min. Altså, masse som ikke skjer. ( Det er forsåvidt de to første er hockeykølle, brystbeskytter, hansker , strømper hjelm og bukse. xxxx er et deilig merke. ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Flere folk til folding@home laget vårt Se signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå