Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Jeg hadde elsket å se Scholes som kaptein, tror alle her vet det. Men vil han ikke, så vil han ikke.

Ellers syns jeg Evra passer typen greit egentlig, han er ikke den typen som ikke sier ifra når noe skal bli sagt. Ikke så utrolig viktig, uansett. Evra var forøvrig syk 4-5 min siden når han klarerte 3 innlegg på rad. Må være god i denne omgangen for at vi skal ha noe som helst sjanse her.

Btw, glemte å nevne at PIG hadde en veldig sterk redning høyt oppe på venstresiden. Har virkelig begynt å få troa på PIG nå, var nesten en slik Foster slapp inn mot Arsenal på OT tidligere.

Aiai, 1-1. Jaja, fortjent og greit. Får se hva gutta finner på nå...

hvem var det som kom løpende i 120 og var med og redda dagen når wolfs alene mot keeper?

EDIT: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK Dzeko

Det var Gibbo. Det var offside, btw. :)

hehe la ikke merke til at det var offside :blush: ahaa, Gibbo, var kjapp han..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scholes? Du vil ta ut Scholes her? Som styrer det vi har av spill og posisjonerer seg helt VILLT akkurat nå spesielt defensivt? Har spilt prikkfritt så langt i andre omgangen. Elsker å se hvordan Scholes tar opp en posisjon når innleggene kommer fra sidene og klarer å ta ballen så ofte. Herlig. :) Vedder på at Fergie ikke tar ut Scholes i denne kampen.

Men vil også se Eikrem på banen jeg. Veldig grei fyr er han og. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Scholes er best på banen for tida ja, men Eikrem hadde vært veldig spennende, og Gibson/Anderson trenger de minuttene de får, tror jeg.

Lenke til kommentar

Seriøst, hvordan klarer Scholes å være så rolig når Wolfsburg spillerne stresser han og løper over alt rundt han. Finner alltid mannen. Er så utrolig herlig å se på. :love:

EDIT: Er også en deilig følelse å ha en god og sikker keeper bak, sånn at vi kan ta det litt med ro mtp keepertabber osv.

Kom an gutter, hold ut her. Gi alt nå. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...