Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 stk innlegg, 1 stk assist, HOLDER IKKE over flere kamper på dette nivået, han skal ha kreditt for assisten Nani, men ellers har han vært TOTALT ubrukelig

Hvor mange har Obertan da? Slutt med den jævla Nani- sytinga di!

Obertan er yngre og har mer potensiale. Nani har ikke spilt regelmessig i år, men han roter bort ballen alt for ofte, som du kanskje ser idag ?

Lenke til kommentar
1 stk innlegg, 1 stk assist, HOLDER IKKE over flere kamper på dette nivået, han skal ha kreditt for assisten Nani, men ellers har han vært TOTALT ubrukelig

Obertan er yngre og har mer potensiale. Nani har ikke spilt regelmessig i år, men han roter bort ballen alt for ofte, som du kanskje ser idag ?

Er klar over dette. Nani har vært veldig frustrerende så langt. Men måten NR7 klager gang på gang over Nani og vil ha inn Obertan er plagsomt nå. Nani har bidratt med flere assister og mål. Er det kun spill som betyr noe?

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Er klar over dette. Nani har vært veldig frustrerende så langt. Men måten NR7 kalger gang på gang over Nani og vil ha inn Obertan. Nani har bidratt med flere assister og mål. Er det kun spill som betyr noe?

Hæ? kun spill? seriøst?

Lenke til kommentar

Er klar over dette. Nani har vært veldig frustrerende så langt. Men måten NR7 kalger gang på gang over Nani og vil ha inn Obertan. Nani har bidratt med flere assister og mål. Er det kun spill som betyr noe?

Jeg mener fortsatt at Obertan stresser motstanderen mer en Nani, siden han går bare med ballen å roter den bort. Evra og Obertan har vært gode med hverandre. Jeg håper jeg får se at Nani og Evra kan finne på det samme idag. Nei spill betyr ikke alt, jeg fornøyd med assisten til Nani idag jeg også.

Lenke til kommentar

Nani var, let's face it, frustrerende og grusom og alle de der ordene man kommer på. MEN, han har talent og som folk har sagt her på forumet før, så har en av de bedre innleggsfotene i Utd. Det så vi der på slutten. Owen var helt jævlig og, hele omgangen, men gjør det han gjør best og er i posisjon når det gjelder og SCORER MÅL. Vanskelig å si så mye om slike spillere, men de må ihvertfall få sjansen til å vise seg frem, det er klart.

Scholes har vært veldig fin å ha, og var en perfekt ball ut til Nani på målet, herlig herlig herlig. Hadde også et par til av klassiske Scholesy balls, roer meg ned (og helt sikkert laget også) så jævlig mye når han produserer de perfekte langpasningene i en slik kamp sånn at vi får tid på ballen og fokuset vekk fra forsvaret! Selv om forsvaret har vært skummel så synes jeg de gjør en grei jobb, herlig å se at Evra er kaptein btw. Fortjener det. :) Tror Fergie har litt special love for Pat egentlig!

Ellers har Ando vært ekstremt viktig i midtbanen, og tror han må spille 90 min i dag for at vi skal kunne holde på denne ledelsen. Det blir vanskelig uansett pga. de som stiller i forsvaret. Morsomt å se at Carrick taklingen ikke var så perfekt selv om det så ut som han tok ballen før vi fikk se reprisen. Etter SKANDALENE mot CSKA og Besiktas på OT i de siste to Matchdays i CL hvor Fletcher får gult for filming og vi blir snytt for en klar straffe mot Besiktas, så er dette bare halvveis justice for det der. Uten de avgjørelsene, hadde vi sikkert vært gruppevinnere før i dag og da hadde vi ikke trengt å stresse sånn i kveld, simple.

COME ON YOU RED DEVILS! Hvis DETTE laget klarer å vinne/spille uavgjort her så er det faen meg villt imponerende altså. Fergie's a genius, så man vet aldri. Veldig synd at Welbeck sto i offside når han puttet, for det hadde vært et jævlig pent mål. Welbeck har ikke vært so så god men viser glimt av og til av hva han kan med fin ballkontroll og første touch. Liker måten han beholder ballen på i vanskelige situasjoner. :)

May the second half be RED!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Skal vi droppe denne Nani diskusjonen, Samtlige på dette forumet er ute etter å krangle med meg hele tida, er ganske lei det nå, GROW UP

Forumet heter diskusjon.no og det er liksom meningen å diskutere. Om du er lei av at folk er uenig med deg hele tiden, da burde du vel finne på noe bedre å gjøre.

Hilsen forumets største pessimist, og den første her inne som uttalte seg negativt om alle United-kamper.

:dremel:

Lenke til kommentar

Jeg hadde elsket å se Scholes som kaptein, tror alle her vet det. Men vil han ikke, så vil han ikke.

Ellers syns jeg Evra passer typen greit egentlig, han er ikke den typen som ikke sier ifra når noe skal bli sagt. Ikke så utrolig viktig, uansett. Evra var forøvrig syk 4-5 min siden når han klarerte 3 innlegg på rad. Må være god i denne omgangen for at vi skal ha noe som helst sjanse her.

Btw, glemte å nevne at PIG hadde en veldig sterk redning høyt oppe på venstresiden. Har virkelig begynt å få troa på PIG nå, var nesten en slik Foster slapp inn mot Arsenal på OT tidligere.

Aiai, 1-1. Jaja, fortjent og greit. Får se hva gutta finner på nå...

hvem var det som kom løpende i 120 og var med og redda dagen når wolfs alene mot keeper?

EDIT: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK Dzeko

Det var Gibbo. Det var offside, btw. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...