Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg fikk ikke sett kampen i går. Var Owen virkelig å ræv som noen her inne sier?

Utenom hattricken kan jeg vel ikke si at han fikk gjort så forferdelig mye

Ja, han var rævva. Burde vel selges for å kun score hat-trick i en så lett bortekamp. Når vi i tillegg hadde alle de beste spillerne på plass, og skapte sjanse etter sjanse så hadde Owen en drittkamp.

Haha, fantastisk av Solskjær. "I had to!" til Beckham.

Viser hvor mye man elsker klubben. Ofrer seg slik at motstanderen ikke får scoring. Rett og slett herlig. :)

Lenke til kommentar
Owen får 9 i MEN. Synest det er skikkelig dårlig hvis du kun får 9 fordi du scorer 3 mål. Man må da vel bidra med litt andre ting også skal man få såpass god rating?

Han gjør jobben sin til punkt og prikke og tar ansvar. Du spiller en god kamp som spiss om du scorer 3 mål, selv om du ligger på sidelinja og sover resten av kampen.

Lenke til kommentar

Å? Høres ut som mål er mål og burde automatisk føre til god poengsum.

Bare lurer på om folk blir litt farget over at Owen er Owen og at det er litt vanskelig å gi han kred?

Såg som sagt ikke kampen, men det er jo litt dissidens om hans spill.

Hvis 3 mål gir 9 uten å i det hele tatt gjør en dritt annet, hvorfor får ikke en keeper god poengsum om han holder 0 uansett om han ikke gjør noe bra i kampen? Bare en litt artig paralell her :)

Owen spilte på den måten han skal spille på, og det er å være usynlig å starte på gode løp og posisjonere seg bra. Owen skal ikke drive å møte for å spille ballen videre, han skal bare ligge å vente.

Det er eg helt enig i. Men det at han gjør det betyr ikke at han spiller ræv... Da var Ruud dritt hele tiden.

Lenke til kommentar
Å? Høres ut som mål er mål og burde automatisk føre til god poengsum.

Bare lurer på om folk blir litt farget over at Owen er Owen og at det er litt vanskelig å gi han kred?

Såg som sagt ikke kampen, men det er jo litt dissidens om hans spill.

Hvis 3 mål gir 9 uten å i det hele tatt gjør en dritt annet, hvorfor får ikke en keeper god poengsum om han holder 0 uansett om han ikke gjør noe bra i kampen? Bare en litt artig paralell her :)

Owen spilte på den måten han skal spille på, og det er å være usynlig å starte på gode løp og posisjonere seg bra. Owen skal ikke drive å møte for å spille ballen videre, han skal bare ligge å vente.

Det er eg helt enig i. Men det at han gjør det betyr ikke at han spiller ræv... Da var Ruud dritt hele tiden.

Nei, men var folk som lurte på om Owen spilte ræv i går. Og det gjorde han absolutt ikke, han spilte slik samtlige vil se han spille. :)

Lenke til kommentar

Owen var mye tilbake på midtbanen og spilte ball. Det gjorde han fordi han på forhånd hadde fått beskjed om at alle måtte ta defensivt ansvar. Det er mye lettere for urutinerte backer å få ballen til midtbanen når det er flere medspillere der. Og det setter mer press på arsenal-angrepet. Så med tanke på hvor mye han var bake og rota, så er det veldig sterkt å score 3 mål. De som synes han spilte ræv tar feil. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Hvis forrige eksempel på reglen er fra 90- tallet så er det ikke så veldig rart jeg ikke har fått den med meg. :p

Er jo en grunn til at spissene blir igjen på midtstreken når det er corner til motstanderen. Er jo også en grunn til at det er forsvarsspillere rundt den spissen, for man kan starte på egen banehalvdel uten at det blir offside. ;)

haha, offside på egen banehalvdel hadde vært ganske idiotisk ja, kunne jo stått med forsvarslinja på motstanderens 16 meter da^^

Lenke til kommentar
Owen får 9 i MEN. Synest det er skikkelig dårlig hvis du kun får 9 fordi du scorer 3 mål. Man må da vel bidra med litt andre ting også skal man få såpass god rating?

Nei, det synes jeg er en fair rating når man scorer 3 mål. Mål er viktig i fotball og for meg var han soleklart vår beste i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...