Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Litt overrasket over at såpass mange velger å stemme på Obertan som banens beste. Visst gjorde han et glimrende innhopp, men 20 minutter syns jeg er litt for lite til å rettferdiggjøre "banens beste". Personlig synes jeg at Evra var meget bra i dag. Oppofrende og glimrende forsvarsspill. I mine øyne Uniteds viktigste spiller. Han viste resten av de vikarierende forsvarerne hvordan det skal gjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan Lauren Blanc,mannen som har sett talenter bli legender foran nesen på seg,unngå å se hvilket talent Obertan har?

Og ellers,synes mer og mer Kuzsak (sliter med å skrive det navnet riktig) ligner en bedre keeper enn Foster.Han er jo en gigant på streken,og har til og med blitt stabil i feltet,noe som var ansett som han største svakhet.

Lenke til kommentar

Bra av Owen å score 3 mål i dag, selv om jeg helt klart ønsket han av banen tidligere, for til tider lå han dypere enn midtbanen og plukket ball, og det klarer han ikke. Scholes strør pasninger og holder roen. Obi-Wan herjer med Wolfsburg forsvaret og Ando gjør en god jobb. Det jeg savner av Anderson er egentlig at han tørr å drive fremover med ballen mer, for han er nærmest ustoppelig da. Nani må vekk fra venstrekanten eller vekk fra klubben. Han og Evra har på ingen måte noen som helst type samspill og der det faller helt naturlig for Obertan og Evra er det stikk motsatt med Nani. Gi gutten en sjanse på høyre for engangs skyld. Jeg liker Kuszczak og ettersom kampene går liker jeg han faktisk bare mer og mer. Jeg frykter ikke tabber som med Foster, greit nok, han er ikke kongen med beina enda, men det er mye mer betryggende og ha Kuz bak.

Topp kamp i dag av oss. En forsvarsspiller på banen og vi klarer å slå Wolfsburg 3 - 1, synd jeg tippet 3 - 0 i Prediction League, hadde troen på at Kuz skulle holde nullen igjen, men den headingen kunne ingen keeper i verden tatt.

@Corey: Kus-zcz-ak, sånn klarer jeg å huske det.

@LNR7: Det er ingen posisjon som heter Wing på norsk. Vi bruker en V, ikke ta det så tungt, men det har irritert meg i en lenger periode nå.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Litt overrasket over at såpass mange velger å stemme på Obertan som banens beste. Visst gjorde han et glimrende innhopp, men 20 minutter syns jeg er litt for lite til å rettferdiggjøre "banens beste". Personlig synes jeg at Evra var meget bra i dag. Oppofrende og glimrende forsvarsspill. I mine øyne Uniteds viktigste spiller. Han viste resten av de vikarierende forsvarerne hvordan det skal gjøres.

Helt enig, sammen med Scholes var de klart best. Selv jeg må gi ros til Carrick og Fletcher, nevner ikke at markeringen deres er under enhver kritikk. De er tross alt ikke stoppere.

Dagens kamp av Nani legger jeg ikke mye vekt på, knapt spilt de siste ukene. Er ikke utelukkende dårlig idag, viser at han har United beste innleggsfot. Welbeck, vel vanskelig kamp å brilijere. Men å holde linja bør han ha lært, hvor mange sjanser blir ikke ødslet idag.

Lenke til kommentar

Ganske elementert. Du kan berre gå i offside på forsvarande lag sin banehalvdel. Dersom du er på din eigen banehalvdel så har ikkje posisjon i forhold til bakerste forsvarar på motstanderlaget noko som helst å seie. Du kan ikkje få frispark på motstandar sin banehalvdel grunna offside.

Lenke til kommentar
Hvis forrige eksempel på reglen er fra 90- tallet så er det ikke så veldig rart jeg ikke har fått den med meg. :p

Er jo en grunn til at spissene blir igjen på midtstreken når det er corner til motstanderen. Er jo også en grunn til at det er forsvarsspillere rundt den spissen, for man kan starte på egen banehalvdel uten at det blir offside. ;)

Lenke til kommentar
Bra av Owen å score 3 mål i dag, selv om jeg helt klart ønsket han av banen tidligere, for til tider lå han dypere enn midtbanen og plukket ball, og det klarer han ikke. Scholes strør pasninger og holder roen. Obi-Wan herjer med Wolfsburg forsvaret og Ando gjør en god jobb. Det jeg savner av Anderson er egentlig at han tørr å drive fremover med ballen mer, for han er nærmest ustoppelig da. Nani må vekk fra venstrekanten eller vekk fra klubben. Han og Evra har på ingen måte noen som helst type samspill og der det faller helt naturlig for Obertan og Evra er det stikk motsatt med Nani. Gi gutten en sjanse på høyre for engangs skyld. Jeg liker Kuszczak og ettersom kampene går liker jeg han faktisk bare mer og mer. Jeg frykter ikke tabber som med Foster, greit nok, han er ikke kongen med beina enda, men det er mye mer betryggende og ha Kuz bak.

Topp kamp i dag av oss. En forsvarsspiller på banen og vi klarer å slå Wolfsburg 3 - 1, synd jeg tippet 3 - 0 i Prediction League, hadde troen på at Kuz skulle holde nullen igjen, men den headingen kunne ingen keeper i verden tatt.

@Corey: Kus-zcz-ak, sånn klarer jeg å huske det.

@LNR7: Det er ingen posisjon som heter Wing på norsk. Vi bruker en V, ikke ta det så tungt, men det har irritert meg i en lenger periode nå.

Wing Wing Wing Wing Wing Wing Wing. i could not care less

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...