Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig kamp. Effektiviteten er på plass. Fantastisk at Owen fikk hat-trick. :D

Jeg er god jo:

Se opp for:

Edin Dzeko

c0c22850a9.jpg

Har blitt linket til nettopp United den siste uken, og har nok lyst til å vise hva han er god for. Sammen med Grafite og Misimovic danner disse tre en dødelig angrepskombinasjon, og de kan fort finne på å gjøre store ting mot et United-forsvar som kun har en rutinert forsvarsspiller tilgjennelig. Dzeko ga Uniteds beste forsvar problemer på Old Trafford tidligere i høst, og alt tyder på at han gjør det samme mot de uerfarne United-spillerne på hjemmebane.

Se opp for:

Gabriel Obertan

obertan.jpg

Hurtig og driblesterk ving, som liker å kombinere med sin franske kollega Evra. Sett tegn til flotte innlegg, så kan fort bli en offensiv trussel.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde gjort den store tabben å trykket på den linken, hadde jeg måtte kastet TV`en min, det er surt å kaste en 37" som er feilfri :roll:

God natt, Good game Lads :D

Hvorfor da?

Jeg har vel Verdens største HAT over SøpleDYNGA LooserPool. derfor. naff said

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde gjort den store tabben å trykket på den linken, hadde jeg måtte kastet TV`en min, det er surt å kaste en 37" som er feilfri :roll:

God natt, Good game Lads :D

Hvorfor det? Står da ingenting om Nani der? :dontgetit:

:!: Funny man... Funny man

Lenke til kommentar

Bare litt OT her:

Mål Real Madrid: Ronaldo. Ballen spilles gjennom mot Ronaldo. Diarra løper opp Ronaldo, men av en eller annen merkelig grunn kommer Mandanda utenfor 16-meteren. Marseille-keeperen tar ballen, men den går rett tilbake til Ronaldo, som setter ballen i det tomme buret fra 16-meterstreken.

Hvilken Diarra er det som løper opp Ronaldo? er det Diawara de mener? ble litt forvirra av den greia der:P

Lenke til kommentar

"Yeah, of course. I've scored a few hattricks in my time." Owen høres nesten litt nedlatande ut i intervjuet etter kampen. Skikkelig kjekt å sjå at han er tilbake på scoringslista, og kjekt med hans føre hattrick for United.

Fekk dessverre ikkje sett første omgangen, men det er litt sprøtt å sjå eit lag som vinner 1-3 på bortebane i Europa, med en forsvarsspelar på bana. To spissar, der ingen av dei er førstevalget, og vi har 2/3 keeper i mål, litt ettersom korleis ein ser på det. Sinnsjukt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...