Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden

Gjest Slettet+32asd4f

52 stemmer

1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

• Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det dere har bestillt Legendary Edition fra? Fikk nemlig dette fra Game.no i dag:

"Vi har dessverre ikke fått inn nok av Halo Reach Legendary Edition på lager til å dekke alle forhåndsbestillingene våre, og blir derfor nødt til å annullere ordren din. Din reservasjon vil dermed tilbakeføres kontoen din i løpet av kort tid. Vi beklager så meget for dette." :(

Lenke til kommentar

Hvor er det dere har bestillt Legendary Edition fra? Fikk nemlig dette fra Game.no i dag:

"Vi har dessverre ikke fått inn nok av Halo Reach Legendary Edition på lager til å dekke alle forhåndsbestillingene våre, og blir derfor nødt til å annullere ordren din. Din reservasjon vil dermed tilbakeføres kontoen din i løpet av kort tid. Vi beklager så meget for dette." :(

Den er kjip, men vær glad du ikke fikk den meldinga den 13. Nå har du i alle fall tid til å reservere en annen plass!

Lenke til kommentar

Fikk samme selv. Må finne ut om Elkjøp eller Expert her i bygda får inn legendary edition, viss ikke blir det nok Standard / Limited på meg ._.

Lenke til kommentar

Tok og sendte epost til elkjøp nå. Spurte om hvor det blir sendt ifra, når de får leg. edt. på lager, og når den blir sendt. Viss de svarer med at den blir sendt imorgen eller torsdag, tenker jeg at jeg bare hiver meg rundt og bestiller jeg også. Tviler egentlig på at de får den inn på den lokale butikken.

Lenke til kommentar

Legendary edition er nok altfor stor til å bli sendt som brevpost, så den blir nok sendt som Servicepakke (noe som tar 3-5 dager, i motsetning til 1-3 dager med brevpost). I tillegg sender de jo fra Sverige, så jeg anbefaler å kjøpe en standard edition på en lokal butikk (eller en nettbutikk med godt rykte, som GameZone).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...