MilKman' Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg tenker at det er noe sånn ish Trodde først at det var element, men da er de linjene diagonale :\ Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser for meg at det er et bandlogo? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Herregud selvfølgelig tokio hotel da Endret 8. januar 2010 av Ch1337 Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Herregud selvfølgeligtokio hotel da Stemmer det ja! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva med å lage en time-regel for ny oppgave, slik at vi slipper å vente så himla lenge mellom hver gang? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hva med å lage en time-regel for ny oppgave, slik at vi slipper å vente så himla lenge mellom hver gang? Tenker du noe som dette? Dersom den som legger ut bilde ikke svarer om det er riktig eller galt innen to(2) timer, må en annen person fortsette slik at vi får litt flyt i tråden. OT: Jeg fortsetter på neste oppgave: Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 'Das rite : ) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Håper ikke denne blir for vanskelig. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva med å lage en time-regel for ny oppgave, slik at vi slipper å vente så himla lenge mellom hver gang? Hva med å kjøre noenlunde de samme reglene som de bruker i "Big Bang.. - quizen"? Disse er følgende (ettertilpasset): - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på tre timer kan en annen legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden. - Bare kom med ett bilde når det er din tur. - Hvis du ikke har noe nytt spørsmål må du si fra, så kan en annen stille et nytt. - Dersom man er usikker på varemerke, kan man et stille spørsmål. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Brød: Er det en spillogo? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 ÅHH! mener jeg har sett denfør, det er 2 blå tannhjul og en gul logo eller noe ikkesant? faen hva er det igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingenting gult, dessverre. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Brød er virkelig på deffansiven Kom med flere hint.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva med å lage en time-regel for ny oppgave, slik at vi slipper å vente så himla lenge mellom hver gang? Hva med å kjøre noenlunde de samme reglene som de bruker i "Big Bang.. - quizen"? Disse er følgende (ettertilpasset): - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på tre timer kan en annen legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden. - Bare kom med ett bilde når det er din tur. - Hvis du ikke har noe nytt spørsmål må du si fra, så kan en annen stille et nytt. - Dersom man er usikker på varemerke, kan man et stille spørsmål. Copied. OT: Er merket fra Norge? Eller utlandet? Endret 8. januar 2010 av Ch1337 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bedriften opererer både i Norge og utlandet. Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da har det gått langt over tre timer så jeg kommer med en ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå