MilKman' Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nå kjeder jeg meg, og da kom jeg på noe som kan være meget kult. Greia er at man skal finne et merke eller butikklogo eller en eller anna kjent logo (Rema, chanel, H&M, Shell. Fra spill eller veldig kjente filmfigurer), og da skal man klippe vekk en valgfri del av bildet, lagre det og poste det her. Deretter skal nestemann gjette seg fram, og laste opp et nytt bilde. *REGLER* - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på tre timer kan en annen legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden. - Bare kom med ett bilde når det er din tur. - Hvis du ikke har noe nytt spørsmål må du si fra, så kan en annen stille et nytt. - Dersom man er usikker på varemerke, kan man et stille spørsmål. Takk til HalogenpæreUtenLys:)ellerno JEG STARTER Endret 8. januar 2010 av Ch1337 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Monster Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Monster Mekk ny! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 next task Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 next task Jeg har liksom en følelse av hva det er, men har ingen anelse om hva det heter. Litt for vanskelig kanskje? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ganske så vanelig selskap ihvertfall, alle nordmenn kjenner til dem Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Ikke sjans haha Et hint til Garantert så tenker jeg AAAH SELVFØLGELIG!! når jeg hører hva det er Endret 8. desember 2009 av Ch1337 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Djuice? (Morsom lek btw! ) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 nei, men good guess logoen er forsåvidt ganske ny Lenke til kommentar
signii Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Den der var skikkelig vanskelig. Flere hint? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 norge tjener fett på hva dette selskapet produserer Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 riktig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Okai, kjører på med en logo. Er fra tidlig 90-tall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Playstation? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fulltreffer på ett minutt, det Får lage bildet vanskeligere neste gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 liker å gjøre det litt vanskelig jeg Lenke til kommentar
signii Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Siden Statoil igjen er lite sannsynlig, så sier jeg ikea? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 det er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå