Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når blir en jente tjukk?

Gjest Guest_Sex_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HM.....jenter ser ofte på andre kvaliteter en utseende, men hvis gutten/mannen er stooor, og er UTE ETTER slanke, smekre, så...Æsj!!

Man kan MENE hva man vil,mente det ikke sånn! :(

Lenke til kommentar

Jada jada:) Men det er noe med det der, SYNES JEG DA, å høre på sværinger av manne-arten komme med bemerkninger om store damer!! På tide å se seg selv først, tenker jeg da..Sånn er det bare vi DAMER snakker..

Lenke til kommentar

tro det eller ei, men jeg med en bmi på 19 har blitt påpekt av jenter jeg tipper har bmi rundt 28, at jeg burde trene mer! også kommer det veldig an på type situasjon det er snakk om. ettersom gutter går for utsende

Lenke til kommentar

HM.....jenter ser ofte på andre kvaliteter en utseende

HAhahahahahaha.

Jeg har en filmtittel: Twilight: New moon.

I rest my case.

Har ikke sett den filmen...Hva mener du?

Lenke til kommentar

Ok, vi er forskjellige- og takk og pris for det!! Jenter er selvsagt opptatt av hvordan gutta ser ut! Men det handler vel mest om hvordan man tar vare på seg selv, gjør det ikke?

Ikke at man skal ha six-pack og store muskler nødvendigvis, liksom..I tilfelle det er sant for noen, er det jo temmelig overfladisk da..!! På samme måte med gutter, det..!

Både jenter og gutter er opptatt av utseende, heldigvis, og for meg handler det mest om at man bryr seg om seg selv! Finito:))

Lenke til kommentar

Men feite gutter som liker spinkle jenter er ekkelt... :roll:

Du får lese innleggene mine litt nøyere! Litt dumt med de brillene du har på deg, kanskje?

:D:D

Lenke til kommentar
Gjest Bell

HM.....jenter ser ofte på andre kvaliteter en utseende

HAhahahahahaha.

Jeg har en filmtittel: Twilight: New moon.

I rest my case.

Lenke til kommentar
Gjest Bell

Jeg må bare kommentere deg her.. Jeg var en av de jentene som så på coveret til twilight og bildene av de mannlige skuespillerne i disse filmene, og skjønte virkelig ikke hvorfor det hadde vært så mye snakk om de. Sånn jeg hadde hørt om det, virket det som alle jenter verden over var nesten forelsket i han godeste vampyren! For meg var ingen av disse så fantastisk bra å se på. Men så så jeg filmene, og jeg ble en av de mange jentene som falt pladask. Poenget mitt med dette er at jeg, som mange andre jenter, faller for "personen" han spiller. (Og nei, ikke det faktum at han er vampyr) Men det at han er så intenst forelsket i Bella, at han er selvsikker og maskulin, men samtidig sår og følsom. DET vil jeg ha. Og DET tror jeg ekstremt mange andre jenter vil ha også. Derfor blir han vanvittig populær, for sånn det ofte er med oss jenter; når vi liker gutten, ELSKER vi utseendet hans.

Kan selvfølgelig ikke snakke for alle jenter, og det er klart det finnes unntak til alle regler. Jeg veit om jenter som sier de bare tar kontakt med gutter de synes er ekstremt tiltrekkende. Men sånn generelt tror jeg jenter tenner mer på helheten.

Lenke til kommentar

Jenter er for tjukke når de befinner seg på den øvre halvdelen av normal-delen av BMI-skalaen.

Er litt med på denne, under visse forutsetninger. Vil si at dette absolutt er tilfelle i jenter som ikke er fysisk aktive og har lite muskelmasse. Jenter som trener litt styrke og kondisjon kan gjerne befinne seg høyere opp på BMI skalaen uten at dette går ut over utseendet, tvert i mot.

For den jevnlige jenta som ikke trener synes jeg en BMI på under 20 er greit, selv om dette varierer. Rundt og under dette blir det ikke så smertelig åpenbart at hun ikke trener. Utrente jenter som ligger på øvre halvdel av BMI "med litt høy fettprosent i forhold til muskelmasse" er lite pent. Typisk er det med lår som er tykke og møtes i skrittet, men tynne nederst pga. undertrente og slappe vastus lateralis og vastus medialis osv.

Saken er enkelt og greit at fra et estetisk perspektiv kan en jente være innenfor rammen av normal BMI, men fortsatt ha en lite sjarmerende "og i det lange løp muligens usunn?" fettprosent pga. underutviklede muskler.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Jeg er en jente som KUN ser etter utseende før jeg dater noen. Han skal være muskuløs, høyere enn meg, atletisk, kjekk å se på. Og SÅ kommer det andre. Som er viktigst!

Lenke til kommentar

HM.....jenter ser ofte på andre kvaliteter en utseende, men hvis gutten/mannen er stooor, og er UTE ETTER slanke, smekre, så...Æsj!!

Man kan MENE hva man vil,mente det ikke sånn! :(

Du får lese innleggene mine litt nøyere! Litt dumt med de brillene du har på deg, kanskje?

:D:D

Er du lettere schizofren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...