phax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nr 2 er jo desidert den mest perfekte størrelsen. 3 funker og flott mens på 4 begynner dama å bli smålubben i mine øyne. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ville personlig ikke rørt en 5er, noen av de heiteste venninnene jeg har er enten 2 eller 3. Du må også huske på at dette er et forum hvor det sannsynligvis er en del folk som er over gjennomsnittet tykk også, hvilket selvsagt gjør at deres toleranse overfor "større kvinner" er høyere. Hvor f*** har du det fra! Fordi vi henger på et forum er vi automatisk feite nerder? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Må huske på at nerder kan også være spinkle. Jeg må forresten si at jeg er overrasket over hvor mange som sier 3-5 her. Nr5 på skalaen er direkte overvektig, det er ikke sunt å ha så mye fett på kroppen som hun har. Mens nr2 som dere mener er for tynn har nok en meget sunn kropp. Det er jo trist at dere faktisk foretrekker en usunn overvektig kropp fremfor en sunn og frisk jente som tydeligvis tar vare på seg selv. Endret 13. desember 2009 av phax Lenke til kommentar
Gjest Guest_lololol_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Må huske på at nerder kan også være spinkle. Jeg må forresten si at jeg er overrasket over hvor mange som sier 3-5 her. Nr5 på skalaen er direkte overvektig, det er ikke sunt å ha så mye fett på kroppen som hun har. Mens nr2 som dere mener er for tynn har nok en meget sunn kropp. Det er jo trist at dere faktisk foretrekker en usunn overvektig kropp fremfor en sunn og frisk jente som tydeligvis tar vare på seg selv. Veldig enig med deg. Selv står jeg på 2 og 3. 4 er for tjukk, 5 er _overderven_, og ettersom mange sier helt opp til 5 er greit, er det tydeligvis mange chubby folk på dette forumet ( no hard feelings) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Ville personlig ikke rørt en 5er, noen av de heiteste venninnene jeg har er enten 2 eller 3. Du må også huske på at dette er et forum hvor det sannsynligvis er en del folk som er over gjennomsnittet tykk også, hvilket selvsagt gjør at deres toleranse overfor "større kvinner" er høyere. Selv er jeg tynn og har aldri hatt noen problemer med vekten, og jeg skrev at jeg liker kroppene 2-5, og foretrekker 3 - dette er med tanke på fett, og jeg kommer derfor ikke til å kommentere muskler. Jeg ser det du skriver, Bandidos-Pelle, og i mitt tilfelle er det godt mulig at jeg tolererer mer fett enn deg fordi det er mange i min nære familie som er overvektige. Jeg reagerer også litt på at du tror at brukere på diskusjon.no er over gjennomsnittet tykk, og ikke er representativt for den reelle befolkningen - hvorfor det? @Jente18: en toer er også en meget attraktiv kropp. Det som gjør at treeren i mine øyner topper toeren, er at den har mer former, som er noe jeg liker. Om jeg skulle sette opp en rangering av de kroppene jeg liker basert på min personlige mening, hadde den sett slik ut: 3 2 4 5 Endret 13. desember 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Ville personlig ikke rørt en 5er, noen av de heiteste venninnene jeg har er enten 2 eller 3. Du må også huske på at dette er et forum hvor det sannsynligvis er en del folk som er over gjennomsnittet tykk også, hvilket selvsagt gjør at deres toleranse overfor "større kvinner" er høyere. Hvor f*** har du det fra! Fordi vi henger på et forum er vi automatisk feite nerder? Hey, jeg er da også her, jeg har sagt at SANNSYNLIGHETEN for at du finner folk som er over gjennomsnittet tykk på et diskusjonsforum er STØRRE. Jeg behøver ikke forklare det ytterligere, eller? Jeg vil tro at det er en ganske nøyaktig påstand, om det så ikke gjelder alle (inkludert meg selv). Selv er jeg tynn og har aldri hatt noen problemer med vekten, og jeg skrev at jeg liker kroppene 2-5, og foretrekker 3 - dette er med tanke på fett, og jeg kommer derfor ikke til å kommentere muskler. Jeg ser det du skriver, Bandidos-Pelle, og i mitt tilfelle er det godt mulig at jeg tolererer mer fett enn deg fordi det er mange i min nære familie som er overvektige. Jeg reagerer også litt på at du tror at brukere på diskusjon.no er over gjennomsnittet tykk, og ikke er representativt for den reelle befolkningen - hvorfor det? Er det så veldig hårreisende egentlig? Å være debattant på et diskusjonsforum tilsier ikke at du automatisk er tykkere enn normalen, jeg tror bare at majoriteten blant forumdebattanter er over snittet tykk, det har med selve utfoldelsen av diskusjonen å gjøre - den foregår sittende, jo mer stillesittende man er, ergo mindre fysisk aktivitet, jo større er sjansen for at man er tykk. Comprende? Personlig kommer jeg fra en veldig slank familie med INGEN i slekten så lenge jeg vet om som har vært over normalen tjukk, ergo har jeg veldig "lav toleranse" for hvor "tykk" en jente kan være - 3.5 ville vært maks for meg. Dette er dog ingen retningslinje for hva alle andre skal synes - om folk blir provosert av det får det stå for deres regning. Endret 13. desember 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Er det så veldig hårreisende egentlig? Å være debattant på et diskusjonsforum tilsier ikke at du automatisk er tykkere enn normalen, jeg tror bare at majoriteten blant forumdebattanter er over snittet tykk, det har med selve utfoldelsen av diskusjonen å gjøre - den foregår sittende, jo mer stillesittende man er, ergo mindre fysisk aktivitet, jo større er sjansen for at man er tykk. Comprende? Vet du hva annet som ofte foregår sittende? Skole, jobb og sosiale sammenkomster... Og de to første kan gjerne kombineres med å sitte på forumet her. Du synser mye uten å ha noen basis for hva du snakker om. On topic: Synes den oversikten vi ble presentert var dårlig representativt, med dårlige bilder og latterlige forskjeller som ikke er sammenhengende med skalaen. Endret 13. desember 2009 av 8qk5xlv3 Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Synes den oversikten vi ble presentert var dårlig representativt, med dårlige bilder og latterlige forskjeller som ikke er sammenhengende med skalaen. Jeg er helt enig. Det er fritt frem for å finne et bedre. Endret 13. desember 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det som er trist å se er hvor forbanna naive og trangsynte folk kan bli. Det er så patetisk at jeg ikke engang vil finne eksempel på det. Å si at nummer fem er direkte overvektig er helt på trynet. Bare fordi ribbeina ikke stikker ut i alle vinkler betyr det ikke at man ikke tar vare på kroppen sin, tvert imot! Hva som er sunt ut og ikke er tydeligvis et misforstått ord blant enkelte. Lenke til kommentar
Gjest MrFur Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har studert ernæring. Vil si at nr2 er undervektig og 5 er på kanten til overvek. Det går ann å være sunn både over og under normalvekt, men normalvekt er som regel det beste for kroppen. Mange ser på damer som tykkere enn det de er og kaller ofte undervektige for naormale og normale for overvektige. Ikke fortell oss her hvilken av disse kvinnene bare ved å se på hva som tiltekker deg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Vet du hva annet som ofte foregår sittende? Skole, jobb og sosiale sammenkomster... Og de to første kan gjerne kombineres med å sitte på forumet her. Du synser mye uten å ha noen basis for hva du snakker om. "Uten å ha noen basis for hva du snakker om". Det var da litt av en bastant påstand. Jeg tror nok det finnes ganske grei research på at en del folk som benytter mye av tiden sin foran en PC er overvektige. Du kan f.eks ta en kikk på denne undersøkelsen: http://www.msnbc.msn.com/id/32862449/ns/health-fitness/ Dette betyr IKKE AT ALLE er det, men sjansen er stor for at mange som har postet i denne tråden her er over gjennomsnittlig tykk vil jeg absolutt se på som en reell mulighet utifra forskningsresultater. Det som er trist å se er hvor forbanna naive og trangsynte folk kan bli. Det er så patetisk at jeg ikke engang vil finne eksempel på det. Å si at nummer fem er direkte overvektig er helt på trynet. Bare fordi ribbeina ikke stikker ut i alle vinkler betyr det ikke at man ikke tar vare på kroppen sin, tvert imot! Hva som er sunt ut og ikke er tydeligvis et misforstått ord blant enkelte. Nummer 5 er overvektig per definisjon. Det er nok svært lite trening som har blitt gjort med den kroppen der. Endret 13. desember 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hahaha, dette må være det letteste forumet å trolle i ever. Bare hint svakt om at du personlig tror flertallet at brukerne er tjukkere enn landets gjennomsnitt, og BOOM!, flaming on. Hvorfor er dere så hårsåre? Jeg vet ikke om det er mange leger på forumet, pg leger trenger ikke nødvendigvis å ha rett heller, men jeg holder en knapp på at jenter med kropp lik nr. 2 er sunnere en jenter med kropp nr. 5. Kropp nr. 5 har mer fett enn hva som er sunt, det er min påstand. Shoot me, I know you will. (Jeg liker spesielt godt kommentarer om at folk er trangsynte. Folk som sier slikt er ofte såpass trangsynte at de ikke ser ironien:P ) Edit: Skrivefeil. PS: Bandidos-Pelle, det nytter ikke å forsvare seg mot en flamer. Flamerne er jo på en måte trolls de også skjønner du. Endret 13. desember 2009 av Sonsol Lenke til kommentar
Gjest Gutt22 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nr 1 og 2 er best. Rart at så mange liker feite jenter her. Ser også at normalvekt er en stor greie her. Vil si at normalvekt ikke vanligvis er pent (ok, men ikke spesielt tiltrekkende). Tynne jenter rett under narmal BMI er superb. Dessuten er det jo ikke så viktig om de er sunne eller ikke, nå er det snakk om smak, ikke helse. Men det er jo ulemper med tynne jenter: små pupper. Det er alltid en balanse der. Store pupper mot pen kropp ellers. Må si jeg ofte nedprioriterer store pupper da. Muskuløse kvinner er noe jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Greit at de er veltrente, men jeg vil ikke SE det. Six-pack er turn off. Så til jentene: tynn er bra. Ikke tenk at du er tykk av natur. Du kan gjøre noe med det og du bør gjøre noe med det. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Så til jentene: tynn er bra. Ikke tenk at du er tykk av natur. Du kan gjøre noe med det og du bør gjøre noe med det. Så spørs det hva som er normalvektig og for tynt for diverse jenter, da. Skal jeg være så tynn som, la oss si gutter i denne tråden, vil jeg ikke lenger være noe fin. Jeg vil bestå av skinn og bein og for den saks skyld være særdeles ubehaglig å humpe på. Nå er gjerne gjennomsnittsalderen på gutter her inne rimelig lav, det tar nok litt tid før man innser at det er bedre med litt for mye enn litt for lite, både av hensyn til helse, smak og nytelse. Smakes forandres alltid Lenke til kommentar
Belissima Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er jente da, men jeg synes opptil 5 er ok. 6 er FOR tjukk, 0-1 er for tynn. Jeg er for tiden 5,5 på grunn av sykdom, en helt forferdelig unnskyldning for nå er jeg jo hverken sunn eller frisk, men jeg har veldig bra former selv om jeg er chubby+, så jeg bærer vekta mi godt, men skal tilbake på 2-3 igjen der jeg hører hjemme, for det er ikke sunt eller bra i forhold til min helse og min bakgrunn å være der jeg er nå. Så jeg er for tjukk etter min mening. Men man må huske at man kan være chubby mye sunnere enn en skinny-curvy. Sunnhet kommer ikke an på vekt, siden mange av dere ser på sunnhet som et kriterie for overvekt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 For meg blir en jente tjukk når ansiktet følger etter resten av kroppen. Så lenge ansiktet ser pent og "slankt" ut er kroppen ikke så farlig, men når de ser tjukke ut i ansiktet er grensa nådd for min del. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Taken_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Går ikke an å redigere gjesteposter, men må legge til dette: Hun her er vel ikke for feit? synes hun var grei jeg da. Kanskje litt på kanten, men alle må få http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_0...LLO_468x840.jpg Jeg synes hun var SVÆR! jeg er selv slank og foretrekker selv, det samme.. Synes hu ligner på en gris. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 når magen henger over musa Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 ALLE har appelsinhud. en gang til? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det eneste BMI er brukbart for er større befolkninger. Det gir ikke mening å bruke det på enkeltindivider. Folk er forskjellige, heldigvis. Skjønner meg ikke på en del av guttene som skriver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå