Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når blir en jente tjukk?

Gjest Guest_Sex_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sex_*

Gutter: Hvor tjukk er tjukk?

Når blir en jente tjukk etter deres mening?

Når hun blir overvektig (over 25 BMI)?

Når hun veier over 60 kg?

Når hun veir mer enn deg?

Det kan virke som denne greia er feilposta, det er den ikke.

For jeg snakker om hvor tjukk dere gutter ville akseptert at eventuelt kjæreste

eller one night stand var. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muskler veier mer enn fett. Og alle har ikke lik kroppsbygning heller.

Fett blir ikke alltid fordelt over alle de vanlige kroppsdelene heller, noen får mer på magen, noen får mer på rumpa, osv osv.

Det er vel ikke så mye å si om hvor mye man må veie for å bli fet, og sånt, alle er jo forskjellige.

Jeg vil tørre å stå for det at; du er så fet som du selv vil ha det til :thumbup:

Lykke til. Mvh Sandri

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tjukk_*
Jenter er for tjukke når de befinner seg på den øvre halvdelen av normal-delen av BMI-skalaen.

Hvordan veit du det så presist? Har du sett mange nakene damer du veit BMIen på? "Hei, hva er forresten BMIen din?"

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*
Når hun får selvtillitsproblemer og helseproblemer, da blir de bare kjedelige. Opp og fram til da, har ikke vekt noe særlig å si.

Må si meg enig her, betyr mye hvordan jenta er. Ha selvtillit, og vit hvem du er: f.eks. hvis du er litt tykk så er det greit, men ikke begynn å kle deg i stramme klær osv, valker som henger utenpå er ikke noe særlig pent.

Selv liker jeg ikke veldig tjukke jenter, hvor grensa går vet jeg helt ikke, men synes alle de bildene som "tynngutt" postet var greie. Må nesten ha litt å ta i så lenge hun ikke ser ut som et fugleskremsel. Når ting begynner å henge blir det for mye kan en vel si :yes:

Lenke til kommentar

Når dama få mer enn to "kjærlighetstak" på siden så er ho for tykk for min smak. Jeg som mange andre har ikke noe mot hvis jenta er litt kraftig. F.eks. jeg syns bildene til Tynngutt ser greie ut alle sammen. Som en kamerat av meg sier, bare mer å være glad i. ^^

Lenke til kommentar
Går ikke an å redigere gjesteposter, men må legge til dette:

Hun her er vel ikke for feit? synes hun var grei jeg da. Kanskje litt på kanten, men alle må få :cool:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_0...LLO_468x840.jpg

Jo hun er feit.

Men selvfølgelig er det opp til hver person. Som regel så har en tynn person lavere terskel for hva han/hun mener er "feit". I forhold til en som selv veier litt, som regel vil ha et annet syn.

Alle punktene dine stemmer.

Jeg er selv ganske tynn selv, ca 65/66Kg (sunn tynn). Og går etter jenter som veier mindre enn meg. Noe som vil føre til at de er under 25 i BMI. De som har over 25 i BMI (som ikke driver med styrke etc) bør vurdere noen forandringer. Er ikke sånn at jeg går til jenta å spør hvor mye hun veier. Men man kan se det litt ann (på rompa og hvor rett mage hun har).

Lenke til kommentar

BMI er jo en grei måte å generelt kunne si om noen er tjukk eller ikke, siden den tar hensyn til høyde. Guest_tynngutt er inne på noe, men jenter som er så heldige at fettet legger seg på lårene i stedet for magen kan nok ha litt høyere BMI før jeg ville ansett dem som tjukke.

Forøvrig synes jeg ikke tjukke jenter er spesielt attraktive av en annen grunn en utseende. Jeg forbinder det å være tjukk med dårlig selvkontroll og/eller selvinnsikt. Det er tross alt ikke rakettforskning å skulle holde seg slank eller eventuelt slanke seg. Det er helt enkelt slik at du må forbrenne mer energi enn du hiver i deg. Dette betyr at en må droppe bollene, kjøpepizzaene, snackset og snopet, men slik er det for alle som er slanke også. God fysikk gir god psyke, så hvis du driver med trøstespising av noe slag vil det altså være fornuftig å slanke seg i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*

Jaggu mye overfladiske folk her gitt...

Så lenge vi ikke snakker om appelsinhud og at hun ikke har valker, så skjønner jeg ikke helt problemet, så lenge jenta er pen liksom :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...