Gå til innhold

Lyst til å lure noen?

iver89

Anbefalte innlegg

Har laget meg en sånn "send mail med falsk avsender-adresse" greie. Gå til siden ???, funker dritbra.

EDIT: Fjernet linken fordi moderatorene begynner å bli litt sinte. Beklager, gjorde det bare for morro skyld, var ikke meningen å støtte noe "ulovlig".

Vær så snill å ikke poste linken til siden her, dere andre forumbrukere, vil ikke gjøre moderatorene mere sint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:lol:

----

Heisann Martin.

Vi har et prosjekt gående, ang. de flinkeste Matte-elevene på skolen. Dette vil være et begrenset tilbud for kun 5-10 elever hvor dere vil få et eget opplegg. Dette vil selvsagt være et alternativt opplegg til den vanlige undervisningen og arbeidsplanen som du vil slippe. Hvis du er interessert, ta kontakt med meg snarest på kontoret.

Hilsen

Stein O.

---

Fra matte læreren vår sin mail. Han er 6'er elev. Gleder meg =)

Lenke til kommentar
----

Heisann Martin.

Vi har et prosjekt gående, ang. de flinkeste Matte-elevene på skolen. Dette vil være et begrenset tilbud for kun 5-10 elever hvor dere vil få et eget opplegg. Dette vil selvsagt være et alternativt opplegg til den vanlige undervisningen og arbeidsplanen som du vil slippe. Hvis du er interessert, ta kontakt med meg snarest på kontoret.

Hilsen

Stein O.

---

Fra matte læreren vår sin mail. Han er 6'er elev. Gleder meg =)

:lol::lol:

Gi oss videre info når det skjer noe da? :woot:

Lenke til kommentar

så, dere liker den? er ganske stolt, min første side i PHP. gjett om jeg skal narre folk nå a! noen av jente i klassen min har meg i adresseboken sin, og da en av dem en gang fikk virus på PCen ble det sendt en mail til alle i boken. det betyr at jeg har nesten alle jentene i klassen sine email adresser! kan jo prøve meg med å sende mail fra den ene til den andre, og se hva slags kaos som oppstår. hoho, gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Muligheten har vært der leeenge. Hvis du går den i sømmene ser du alltid hvor den har kommet fra.

Men mye morro med lettlurte suckers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...