iver89 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har laget meg en sånn "send mail med falsk avsender-adresse" greie. Gå til siden ???, funker dritbra. EDIT: Fjernet linken fordi moderatorene begynner å bli litt sinte. Beklager, gjorde det bare for morro skyld, var ikke meningen å støtte noe "ulovlig". Vær så snill å ikke poste linken til siden her, dere andre forumbrukere, vil ikke gjøre moderatorene mere sint. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ganske kjekkt, brukte mailbomb til dette før.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Fin liten sak det der Tester den ut i dette øyeblikk... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ---- Heisann Martin. Vi har et prosjekt gående, ang. de flinkeste Matte-elevene på skolen. Dette vil være et begrenset tilbud for kun 5-10 elever hvor dere vil få et eget opplegg. Dette vil selvsagt være et alternativt opplegg til den vanlige undervisningen og arbeidsplanen som du vil slippe. Hvis du er interessert, ta kontakt med meg snarest på kontoret. Hilsen Stein O. --- Fra matte læreren vår sin mail. Han er 6'er elev. Gleder meg =) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ----Heisann Martin. Vi har et prosjekt gående, ang. de flinkeste Matte-elevene på skolen. Dette vil være et begrenset tilbud for kun 5-10 elever hvor dere vil få et eget opplegg. Dette vil selvsagt være et alternativt opplegg til den vanlige undervisningen og arbeidsplanen som du vil slippe. Hvis du er interessert, ta kontakt med meg snarest på kontoret. Hilsen Stein O. --- Fra matte læreren vår sin mail. Han er 6'er elev. Gleder meg =) Gi oss videre info når det skjer noe da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmm...You've got mail. *sjekker mail* Fra: [email protected] Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 så, dere liker den? er ganske stolt, min første side i PHP. gjett om jeg skal narre folk nå a! noen av jente i klassen min har meg i adresseboken sin, og da en av dem en gang fikk virus på PCen ble det sendt en mail til alle i boken. det betyr at jeg har nesten alle jentene i klassen sine email adresser! kan jo prøve meg med å sende mail fra den ene til den andre, og se hva slags kaos som oppstår. hoho, gleder meg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Bra Hold oss oppdatert. Jeg tar kvelden nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Muligheten har vært der leeenge. Hvis du går den i sømmene ser du alltid hvor den har kommet fra. Men mye morro med lettlurte suckers Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 sendt mail til noen av de "politisk engasjerte" jentene i klassen min fra "[email protected]". Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Morsom å sende fra slikt som "[email protected]" Tror han er direktør elns i CIA Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 funket ikke her:( tar det lang tid før mottaker får den? *vil lure* Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 funket ikke her:( tar det lang tid før mottaker får den? *vil lure* Tok 3-4 minutter hos meg ihvertfall.. vent og se Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 LOL!! Eg skal lure svogeren min og en kompis og skrive at de får en sjangse til ved å bli tatt opp i sånn antiterror ting i millitæret. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 LOL!! Eg skal lure svogeren min og en kompis og skrive at de får en sjangse til ved å bli tatt opp i sånn antiterror ting i millitæret. Fortell hva som skjer Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hehe, lagd meg en sånn selv og.... Men dere får desverre ikke bruke'n Jobber med å lage en WAP-Versjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå