Heimdalen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Heihei, Vet ikke om dette er riktig forum jeg poster dette i, men det får vi se på Jeg er 15 år og har litt ekstra fett på kroppen, er ikke overvektig. på hvilken måte kan jeg få dette ektra bort, på en raskest mulig måte? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gå tur/jogg/sykle 4 ganger i uken og kutt ned på brus, godteri og annet snop. Det fins ingen snarveier som er gode for kroppen. Vil du ha fin kropp, må du jobbe for det. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Drikker ikke mye brus i det hele tatt, det er vel kanskje et glass på en lørdagskveld, ikke mye godt heller egentlig, men har kommet til at jeg har en veldig lav forbrenning. men foreksempel tredemølle vil fungere fint? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tredemølle fungerer absolutt. Finn fram MP3-spilleren og et godt (lukket, så ikke alle andre hører hva du spiller av) på, og gå/jogg/spring. Men husk å ikke overdrive i starten, for da blir du bare lei og slutter etter en måned. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 ok, takk for tips! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1180428&hl= Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 men har kommet til at jeg har en veldig lav forbrenning. Tullprat. Ha 3-5 inntervaller i uken som skal maks vare i 15 min. Yes, du hørte meg 15 min. Det er ikke hva du brenner når du løper, men hva du brenner i etterkant. De som kjørte Gerija kardio (varer bare i 12 min) forbrente ekstreme mengder kalorier mange timer seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå