bObleJet Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) skal det være sånn går det nok rett til helvete for meg. fantastisk observasjon. Endret 12. desember 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Lørdag hexanon 50mm, 1/5 sec, iso800, f/1,8(eller 2,8 - usikker) Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Søndag. Hadde bestemt meg for at jeg skulle klare ekstrautfordringen jeg satte meg, så i dag ble det en del fotografering med hexanon 50mm. Det ble faktisk noen brukbare av avkommet + et par andre. Meeen, så gjorde jeg feilen at jeg tok med meg ZD 50mm når jeg gikk ut en tur (ja, manuellfokus med søkeren til E-420 er en tålmodighetsprøve), så dagens er tatt med "feil" objektiv i forhold til ekstrautfordringen. ISO100 1/200s f/5.0 For de nyskjerrige så legger jeg bildet tatt med konica hexanon 50 i spoiler Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ISO100 1/640s f/1.8 (skala på blenderring er på undersiden av objektivet, så jeg tenkte ikke på at den stod på 1.8. Den har også en tendens til å endres når jeg monterer objektivet pga. klønete plassering) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nydelige iskrystaller! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Naturens små undere kan være utrolig pen iblandt! Akkurat det har du fanget her. En pen avslutning på uka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå