M-10 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 har du roccat kone musa ? jeg spiller cod mye. kan du si ditt gaming oppsett ? =) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg har Roccat Kone musa. Den ligger i en skuff etter 1 dags bruk. MS Intellimouse Explorer 3.0 er mitt musvalg. CoD oppsettet mitt er Xbox 360... Feilpost? Endret 8. desember 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har brukt MSIE 3.0 i 6 år og Kone i 1. Begge er gode mus, men må si jeg nå foretrekker Kone selv om 3.0 kanskje ligger en smule bedre i hånden. Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kompis av meg har Kone, sitter sjukt godt i hånda og kule lys anbefales! Jeg har Microsoft Sidewinder selv, er ikke sikker på hvem jeg ville anbefalt. Men helt klart Kone for design! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sitter med Kone her: Sykt digg og rask respons! Har også musematta til kone, noe som går dårlig sammen. Virker som om det er noen spots på matta som laseren ikke tåler :S Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Sitter med Kone her: Sykt digg og rask respons! Har også musematta til kone, noe som går dårlig sammen. Virker som om det er noen spots på matta som laseren ikke tåler :S ah ok.. må si at roccat kone musa eiger de fleste jeg har hatt slik som. g5, mx518 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Roccat Kone FTW!!! Min første varte ett år(scrolle hjulet gikk i stykker) Får v.2, hvor dette problemet er fikset, på søndag Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Roccat Kone FTW!!! Min første varte ett år(scrolle hjulet gikk i stykker) Får v.2, hvor dette problemet er fikset, på søndag Flott Roccat Kone FTW!!! Min første varte ett år(scrolle hjulet gikk i stykker) Får v.2, hvor dette problemet er fikset, på søndag Flott folkz.. gi meg ditt roccat kone opsett =) ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har ikke teste MW2 enda, men CoD4, Crysis og Far Cry <3 Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv Aha, jeg har ikke installert driveren. Installerte den i W7 og da funket ikke musa, men så på siden dems at det var kommet en ny driver. Får teste til mandagen da jeg får det Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv Aha, jeg har ikke installert driveren. Installerte den i W7 og da funket ikke musa, men så på siden dems at det var kommet en ny driver. Får teste til mandagen da jeg får det Stemmer den nye driveren lar deg bruke musa på W7 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den ? Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv Aha, jeg har ikke installert driveren. Installerte den i W7 og da funket ikke musa, men så på siden dems at det var kommet en ny driver. Får teste til mandagen da jeg får det Stemmer den nye driveren lar deg bruke musa på W7 Har bestilt Roccat Kone Tror at det beste ville være om du fant ut oppsettet ditt selv, alle gamere er forskjellige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå