Gå til innhold

Har du Roccat kone musa ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter med Kone her: Sykt digg og rask respons!

Har også musematta til kone, noe som går dårlig sammen. Virker som om det er noen spots på matta som laseren ikke tåler :S

ah ok.. må si at roccat kone musa eiger de fleste jeg har hatt slik som. g5, mx518

Lenke til kommentar
Roccat Kone FTW!!! Min første varte ett år(scrolle hjulet gikk i stykker) Får v.2, hvor dette problemet er fikset, på søndag :D

Flott :D

Roccat Kone FTW!!! Min første varte ett år(scrolle hjulet gikk i stykker) Får v.2, hvor dette problemet er fikset, på søndag :D

Flott :D

folkz.. gi meg ditt roccat kone opsett =) ?

Lenke til kommentar
har du roccat kone ? hvist du har.. hvilket oppsett bruker du til den :D ?

Hva mener du med oppsett? PC'en min ? Se siggen

HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv

Aha, jeg har ikke installert driveren. Installerte den i W7 og da funket ikke musa, men så på siden dems at det var kommet en ny driver. Får teste til mandagen da jeg får det :p

Lenke til kommentar

HEHE nei.. roccat musa.. du kan stile inn musa slik du vill ha den.. eks x akse y akse, osv

Aha, jeg har ikke installert driveren. Installerte den i W7 og da funket ikke musa, men så på siden dems at det var kommet en ny driver. Får teste til mandagen da jeg får det :p

Stemmer den nye driveren lar deg bruke musa på W7

Lenke til kommentar

Stemmer den nye driveren lar deg bruke musa på W7

Har bestilt Roccat Kone :D Tror at det beste ville være om du fant ut oppsettet ditt selv, alle gamere er forskjellige :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...