ZiB Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Heisann. Vet noen når den offisielle utgivelsen for Geforce FX 5900 er? Eller har de kommet ut i butikkene allerede? Er på jakt etter nytt skjermkort, PC'n min fortjener bedre enn den har nå :wink: . Eller kommer det snart noe som er enda bedre? Eller kanskje det beste er å vente til HL2 og Doom III har kommet, og kjøpe noe som er da.... Hmmm.... (inn i tenkeboksen) MvH ZiB Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 2003-06-30 Får komplett det inn Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ati sitt R360 (Radeon 9900 Pro) kommer i løpet av sommeren. Ellers kommer R420 (kalt R400 før) i slutten av året, sannsyligvis etter at Half-life 2 er lansert. Kanskje rundt Doom3 tider. Hvis FX 5900 ikke kommer før om en måned så ville jeg sett ann litt... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Eller kommer det snart noe som er enda bedre? Eller kanskje det beste er å vente til HL2 og Doom III har kommet, og kjøpe noe som er da.... den som venter, venter forgjeves... Kommer alltid et eller annet nytt spill og et nytt kort som vil vere bedre på det...du burde heller se på hvordan det passer til resten av systemet ditt er mitt tips... Ser ut som om FX5900 kommer i slutten av juni i norge... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ati sitt R360 (Radeon 9900 Pro) kommer i løpet av sommeren. Ellers kommer R420 (kalt R400 før) i slutten av året, sannsyligvis etter at Half-life 2 er lansert. Kanskje rundt Doom3 tider. Hvis FX 5900 ikke kommer før om en måned så ville jeg sett ann litt... Tja. NV40 kommer mot slutten av året. Neste år kommer NV45 og NV50. I 2005 kommer NV55 og NV60. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Eller kommer det snart noe som er enda bedre? Eller kanskje det beste er å vente til HL2 og Doom III har kommet, og kjøpe noe som er da.... den som venter, venter forgjeves... Kommer alltid et eller annet nytt spill og et nytt kort som vil vere bedre på det...du burde heller se på hvordan det passer til resten av systemet ditt er mitt tips... Ser ut som om FX5900 kommer i slutten av juni i norge... Poenget er at om man skal kjøpe skjermkort i forbindelse med Half-life 2 og Doom3, så bør man jo vente så lenge som mulig til rett før eller rett etter de er lansert. Og da har man skjermkort som holder lenge, jeg kan love deg at det blir flere spill som kommer til å bruke disse motorene i tiden fremover. Hvilke andre spill kommer til å "revolusjonere" bransjen så mye som disse to kommer til å gjøre når de blir lansert? Tja. NV40 kommer mot slutten av året. Neste år kommer NV45 og NV50. I 2005 kommer NV55 og NV60. Poenget ditt er? Les posten min over. No matter what anyone says, ATI is still on schedule with the R400 now called R420 and we should see this card introduced by the end of this exciting year. Ser ut til at disse to kommer til å møte NV 40.... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Collapse: Nå er jo både Radeon 9800 og FX 5900 framtidsrettet og egnet for spill som DOOM3 og HL2...hvis du ikke har fått det med deg. Ati sitt R360 (Radeon 9900 Pro) kommer i løpet av sommeren. Ellers kommer R420 (kalt R400 før) i slutten av året, sannsyligvis etter at Half-life 2 er lansert. Kanskje rundt Doom3 tider. Hvis FX 5900 ikke kommer før om en måned så ville jeg sett ann litt... Tja. NV40 kommer mot slutten av året. Neste år kommer NV45 og NV50. I 2005 kommer NV55 og NV60. Poenget er ganske tydelig - og ble også forklart: Den som venter for lenge venter forgjeves. Det er ikke vits i å vente og vente og vente og vente på at det neste kortet som kommer er litt bedre enn det forrige....men vent! det kommer snaaart ett til! og det er jo litt bedre enn det forrige igjen...osv osv osv - da blir man jo bare sittende med GF2 kortet sitt! *ler* Det minte meg på at jeg bør kjøpe meg nytt kort snart.... Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Det beste er å kjøpe det nest beste av de nyeste genrasjonene av grafikkort! Da vil man få grafikkort som holder minst 1.5 år, uten at det koster skjorta av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå