Ghostredier Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Søk hele google men fant ikke spesifikk det jeg var ute etter, er kenelfaultcheck virus eller trojaner ? og søkte med MBAM for og prøve og finne malware loggen her: Malwarebytes' Anti-Malware 1.42 Databaseversjon: 3311 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 Internet Explorer 6.0.2900.5512 07.12.2009 19:49:05 mbam-log-2009-12-07 (19-49-05).txt Skanntype: Rask Skann Objekter skannet: 91933 Tid tilbakelagt: 2 minute(s), 3 second(s) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 0 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert: 0 Minneprosesser infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registernøkler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerverdier infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerfiler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Mapper infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Filer infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Den starter opp hver gang jeg starter marskinen og jeg sletter oppslaget med CCleaner, noen som kan svare på dette ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er ingen av delene. kernelfaultcheck utfører minnedumper og skriver feilsøkingsinformasjon. Man kan slå den av, men i enkelte tilfeller er det greit at den er slått på. Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Takker så meget for raskt svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå