traveler10 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da har det seg slik at gitaren min fikk gjennomgå på fest og to strenger har røket. Sikkert på tide å bytte dem alikevell. Finnes det noe sted på nett man kan bestille slikt? Er det billigere å bestille fra utlandet? Og i såfall hvor? Jeg er helt nybegynner og har en billig akustisk gitar med nylonstrenger. Ser for meg å kjøpe det billigste som er mulig å få tak i. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 www.gitarhuset.no Lenke til kommentar
Naaprekkærrvi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Da har det seg slik at gitaren min fikk gjennomgå på fest og to strenger har røket. Sikkert på tide å bytte dem alikevell. Finnes det noe sted på nett man kan bestille slikt? Er det billigere å bestille fra utlandet? Og i såfall hvor? Jeg er helt nybegynner og har en billig akustisk gitar med nylonstrenger. Ser for meg å kjøpe det billigste som er mulig å få tak i. Kjøp strenger fra USA på sinnsykt lave priser! De har en rabattkampanje for Norge gående hvor du får 5% avslag ved å bruke rabattkoden ved betaling! 5% på allerede sykt lave priser er ikke verst!! Endret 4. juni 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Alert...ny bruker registrerte egen konto for å si dette. Snodig? Lenke til kommentar
Naaprekkærrvi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Alert...ny bruker registrerte egen konto for å si dette. Snodig? haha! Ja, det er sant nok. Men bruker den nettsiden selv og syns de er jævli bra. Leste forumet og så at ingen hadde gitt et ordentlig svar på spørsmålet så da gjør jeg det..neppe ulovlig! Endret 2. juni 2010 av Naaprekkærrvi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Og du tror brukeren har behov for en anbefaling 6 måneder etter han spurte om hjelp? Tråden stenges, linken samt rabattkode er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg