mocha76 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg tente å overraske min mann med en komplett pakke Nintendo Wii Sport/Resort. Vi trenger alt utstyret da vi ikke har noe fra før. Er det rimeligst å kjøpe via amazone.uk, eller blir det mer eller mindre samme pris inkl. toll etc. ved å kjøpe i NOrge. Er det noen som kan gi meg noen tips på hvor? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med toll og frakt lønner det seg ikke å kjøpe fra England. Er også greit å ha norsk reklamasjon i bakhånd hvis det skulle skje noe. Svart Wii med Wii Sports Resort og hele pakka: 2039 kr Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Game.no selger fortsatt Nintendo wii svart med wii sport og wii sport resort til 1990 kr Endret 8. desember 2009 av TuRb0 Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Game.no selger fortsatt Nintendo wii svart med wii sport og wii sport resort til 1990 kr too bad det er utsolgt Hvor lang tid det tar vanligvis før butikker får ting på lager igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå