Mats1988 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hei, idag ville ikke xboxen min lese spillene mine, og jeg viste at dette kunne skje, i og med at det skjedde med en kompis av meg også. Er eneste løsning å sende den inn, eller er det bare alt støvet jeg kan tenke meg som ødelegger for spillingen min akkurat nå? EDIT: Fant dette på nettet rett etter jeg postet, så er vel bare å sende den inn da. "no, it is your 360. It is a glitch Microsoft has made in the hard drive. You will need to return it to have it repaired. Call 18004myxbox for an already paid for box to mail your xbox 360 in for repair. It takes about 2 weeks, but is completely covered." Endret 7. desember 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 umm, ja det er bare å ringe dem. så kommer de å henter den. gratis. den løsningen er vel ikke helt rett, det er dvd drevet som er slitent. eller at bruker har flyttet xboxen mens spilla har stått i. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sånn hvar det på den første xboxen jeg hadde, der merket jeg problemet med en gang den hvar startet. Så er nokk bare og sende den inn Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hvordan gikk det med xboxen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå