Bardot Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har bestilt en Dell Studio 17. Den nederste konfigurasjonen. Men det er forsinkelse på deler, så vil ta tid før den kommer til meg. Jeg ser nå at Dell har et saftig priskutt på Dell studio XPS 16. Den nest nederste konfigurasjonen. Nå ble jeg veldig i tvil om jeg heller skulle bestille denne? Med 5% rabatt, vil jeg få nesten 900kr av på den. Alt i alt, skiller det litt over 1000kr på maskinene. (Studio 17 får jeg med rabatt og frakt for 9000kr.) Det som skiller dem, er designet selvsagt. XPS'en er jo utrolig lekker. Men dette betyr heller egentlig ikke noe særlig for meg. Begge maskinene har god byggekvalitet, så er kun en pluss. XPS blir jo tynnere, som også er en liten pluss for meg. Mens den har HD skjerm. På den andre siden så tror jeg 17" passer meg bedre. HD kan bli litt smått, særlig på 15". Ellers er maskinene omtrent det samme. Mulig en smule bedre GPU på XPSen. (Radeon 4670 mot 4650). Men det betyr ikke noe for meg. Begge har kjapp ram (1333mhz) og prosessor (i7). Jeg har altså lyst på 17". "Alle" Dell maskiner får skryt for skjermen på tester. 17" er ikke HD, men jeg trenger neppe dette. Pluss at ihvertfall på en 15", kan tekst og ikoner vel oppleves som smått? Bruker ikke PCen til å se film eller spille grafiske spill på. Derfor valgte jeg også å ikke bestille Studio 17 med HD skjerm for 900kr mer. Bare til info. Noen som kan flagre noen meninger her? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Rekker vel med en post om dette? Lenke til kommentar
Bardot Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Rekker vel med en post om dette? Syns ikke du er mye bedre med ditt innlegg! Helt unødig. Kom med noe konstruktivt, eller hold kjeft. Har du problemer med noe, så kontakt admin. PS: Jeg er normalt veldig høflig, og håper på gode innspill fra folk. Men frekke kommentarer fortjener frekke svar. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mods er kontakta, Det er noe som heter regler på forumet her også noe du tydelig ikke har lest. Gidder ikke å hjelpe når folk har så knapt med tid på å få svaret at de må poste dobbelt opp Lenke til kommentar
Bardot Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Mods er kontakta, Det er noe som heter regler på forumet her også noe du tydelig ikke har lest. Gidder ikke å hjelpe når folk har så knapt med tid på å få svaret at de må poste dobbelt opp Du burde rapportere deg selv også. To spam poster har du kommet med! Kun for å få høyere på "antall poster". Helt greit at du kontakter mods om du mener det er brudd på reglene. Men ingen grunn til å spamme! Jeg håper ikke alle dine 1367 innlegg er spam. Endret 7. desember 2009 av Bardot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå