Gjest Guest_Needhelp_* Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei. Jeg og dama har vært sammen i tre måneder. I den anledning og mtp på jula, så har jeg tenkt til å gå til innkjøp av en litt bedre gave. Vi er begge i midten av 20-årene og forholdet går virkelig på skinner. Nå skal jeg ikke overdrive, men begge to er overbevist om at vi har funnet "den rette". Det går i tillegg planer om å flytte sammen mot sommeren. Hva slags gave, og ikke minst hvor mye prismessig, vil være riktig å kjøpe til kjæresten ift situasjonen, som jeg nå har beskrevet? Vurderer å kjøpe et smykke til henne. Samtidig kunne jeg ønske at vi symboliserte vår kjærlighet ved at vi begge kanskje kan bære en ring (uten noe forlovelsesmessig forpliktende). Vil dette bli feil? Takker for alle seriøse innspill. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er kanskje jeg som er sær, men en ring i et forhold er liksom noe litt større enn noe man gir etter "bare" 3 mndr. Ville heller funnet et fint halskjede eller armbånd. Ellers er min erfaring at gaver hvor man gjør noe sammen alltid er en stor hit - resturantbesøk, konsert eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Så i en annen post et forslag om ei flaske massasjeolje med lapp der det sto, Aldri nei når du ønsker massasje så lenge flaska har innhold. eller no i den dur. En slik gave kan jo komme dalene "når som helst" og da, så et anheng eller øredobber er sikkert greit. Mange gullsmeder har serier hvor øredobber, smykke og ring passer sammen. Kan begynne med øredobbene og så fortsette senere om dama virkelig liker og bruker det du allerede har kjøpt henne. Vær forberedt på at tusenlappene flagrer. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 pod nano rosa 8 gig 5. gen Lenke til kommentar
Gjest påjobb Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjøpte julegave til dama for 4500 kr og forholdet er bare 4-5 måneder ferskt... Har du penger, føler at dette er rett og virkelig elsker henne, så smell på. For min del er penger ikke alt.. så hadde nokk ikke lugga av meg håret om det skulle bli slutt rett etter jul. Lenke til kommentar
jente18 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 For min del så er det mer tanken som teller. Meg og kjæresten har gitt hverandre gaver for rundt 200-lappen til jul og bursdag, selv om vi har vært sammen ei god stund nå. Ingen av oss er styrtrike heller liksom, men vi har rett og slett ikke følt noe behov for å kjøpe noe til hverandre, bare for å kjøpe. Er ingen av oss som har ønska oss noe spesielt heller da. Tror jeg ville blitt nesten vel så glad for noe jeg vet han har lagt arbeid i, og gjort personlig, som noen dyre gaver. En opplevelse, et fint bilde av oss, et fint kort. Ting som ikke koster mye, men som betyr mye mer. Men det er oss da:P Ring er vel kanskje litt sånn forlovelsesaktig, men siden dere virker seriøse og kanskje ikke er så fattige studenter, så er sikkert et smykke eller øredobber fint:) Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei. Jeg og dama har vært sammen i tre måneder. I den anledning og mtp på jula, så har jeg tenkt til å gå til innkjøp av en litt bedre gave. Vi er begge i midten av 20-årene og forholdet går virkelig på skinner. Nå skal jeg ikke overdrive, men begge to er overbevist om at vi har funnet "den rette". Det går i tillegg planer om å flytte sammen mot sommeren. Hva slags gave, og ikke minst hvor mye prismessig, vil være riktig å kjøpe til kjæresten ift situasjonen, som jeg nå har beskrevet? Vurderer å kjøpe et smykke til henne. Samtidig kunne jeg ønske at vi symboliserte vår kjærlighet ved at vi begge kanskje kan bære en ring (uten noe forlovelsesmessig forpliktende). Vil dette bli feil? Takker for alle seriøse innspill. Kjøp et smykkesett, eller bare evt. øredobber eller kjede. Legg på en middag i tillegg. Win. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Melon_* Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei. Jeg og dama har vært sammen i tre måneder. I den anledning og mtp på jula, så har jeg tenkt til å gå til innkjøp av en litt bedre gave. Vi er begge i midten av 20-årene og forholdet går virkelig på skinner. Nå skal jeg ikke overdrive, men begge to er overbevist om at vi har funnet "den rette". Det går i tillegg planer om å flytte sammen mot sommeren. Hva slags gave, og ikke minst hvor mye prismessig, vil være riktig å kjøpe til kjæresten ift situasjonen, som jeg nå har beskrevet? Vurderer å kjøpe et smykke til henne. Samtidig kunne jeg ønske at vi symboliserte vår kjærlighet ved at vi begge kanskje kan bære en ring (uten noe forlovelsesmessig forpliktende). Vil dette bli feil? Takker for alle seriøse innspill. hmm....spørs litt...er dere studenter, eller ute i arbeidslivet? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kjøp en reise Har kjøpt en Londontur til dama, vært sammen i 3 uker. Som en annen sier her, føler du det er rette gaven så klin til. Tips kan da være; reise, parfyme, mobiltelefon, lappis, ipod, klær kanskje?, smykke er et annet eksempel. spa-opphold. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå