Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ser ung ut. Fordeler og ulemper?

Gjest ung men gammel

Anbefalte innlegg

Gjest ung men gammel

Vel. Jeg er 26 år og blir fortsatt spurt om jeg har legitimasjon når jeg skal kjøpe røyk, øl, gå på utesteder osv.

Jeg ser veldig ung ut uten skjegg. Kanskje jeg ser 10 år yngre ut enn det jeg er. Jeg veit veldig lite om hva folk syns om meg fordi jeg får ALDRI kommentarer på det. Hverken på nett eller når jeg er ute.

Har jeg skjegg så ser jeg fort 10 år eldre ut og da ser jeg også veldig ustelt ut så det blir ikke aktuelt.

Men jeg har fått inntrykk av at folk syns jeg er rar. Jeg veit ikke hvorfor fordi det er ingen som klarer å åpne kjeften å si i fra når det er noe. Jeg har selvfølgelig egne meninger om meg selv men jeg kunne tenkt meg å få vite litt mer uten å gå rundt å spørre folk.

Så jeg lurer på. Er det noen som er eldre enn meg som ser ung ut som har litt erfaring med hvilke fordeler og ulemper det kan medføre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ung men gammel
Du kan jo feks legge ut et bilde, slik at du får kommentarer.

(4chan er kjent for slikt. :p)

Hvis du klarer å lese og i tillegg forstå det du leser så ville du ikke kommet med det forslaget der.

Det var heller ikke det jeg lurte på.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Kanskje jeg ser 10 år yngre ut enn det jeg er. Jeg veit veldig lite om hva folk syns om meg fordi jeg får ALDRI kommentarer på det. Hverken på nett eller når jeg er ute.

Men jeg har fått inntrykk av at folk syns jeg er rar. Jeg veit ikke hvorfor fordi det er ingen som klarer å åpne kjeften å si i fra når det er noe. Jeg har selvfølgelig egne meninger om meg selv men jeg kunne tenkt meg å få vite litt mer uten å gå rundt å spørre folk.

neivel

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel
Kanskje jeg ser 10 år yngre ut enn det jeg er. Jeg veit veldig lite om hva folk syns om meg fordi jeg får ALDRI kommentarer på det. Hverken på nett eller når jeg er ute.

neivel

Trodde du skjønte at jeg faktisk har bilder av meg selv på nettet når du leste denne setningen: "Hverken på nett eller når jeg er ute"

Skjønte du det nå eller skal du ha nærmere forklaring?

Lenke til kommentar

Nå foreslo han også å legge det ut på 4chan og da (morsom ide forresten), et sted som har mange brukere som er veldig flinke til å finne negative og morsomme ting med folk. Og det at du sier du har lagt det ut på nett, det kommer jo an på hvor det ligger. Men på hvilken måte vil du si at du ser ung ut? Bare at du ser yngre ut enn du er eller at du har et såkalt "babyface"?

Endret av Foror
Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel
Nå foreslo han også å legge det ut på 4chan og da (morsom ide forresten), et sted som har mange brukere som er veldig flinke til å finne negative og morsomme ting med folk. Og det at du sier du har lagt det ut på nett, det kommer jo an på hvor det ligger. Men på hvilken måte vil du si at du ser ung ut? Bare at du ser yngre ut enn du er eller at du har et såkalt "babyface"?

Ok, men det er fint med forklaringer. Da sparer jeg og andre masse tid på å lure på noe også finne det ut. Hadde vært nok med en enkel forklaring..

Da veit ikke jeg hva du legger i utrykket "babyface" selv om jeg skjønner hva det betyr men jeg ser veldig mye yngre ut enn det jeg er som jeg skriver i mitt første innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel

Ok, men det er fint med forklaringer. Da sparer jeg og andre masse tid på å lure på noe også finne det ut. Hadde vært nok med en enkel forklaring..

Da veit ikke jeg hva du legger i utrykket "babyface" selv om jeg skjønner hva det betyr men jeg ser veldig mye yngre ut enn det jeg er som jeg skriver i mitt første innlegg.

Jeg kan jo si det på denne måten:

Jeg ser ikke noe eldre ut nå enn det jeg gjorde da jeg var 16. Da var jeg kanskje litt mer rund i ansiktet. Og det er 10 år siden. så jeg lurer på om det ikke er på tide å utvikle seg til å se ut som jeg faktisk er i mitten av 20 åra.

Men er det noen som kan hjelpe meg så jeg slipper å lure så fælt på det jeg faktisk spørr om. Trenger jo egentlig ikke noe bilde. Hovedsaken er om hvilke ulemper (og fordeler hvis det finnes noen) det er ved å se veldig ung ut. Det er derfor jeg har startet tråden. Jeg er mann. Jeg syns selvfølgelig de jentene som ser unge ut og ikke har en eneste rynke i ansiktet er mest tiltrekkende. Men er det bra hvis du er mann eller liker jentene menn som er litt ruglete og ser ut som dem har bark i stedet for hud og ellers ser ut som dem kommer i fra jungelen samtidig som dem er velstelte og ser bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg er 30 og ble spurt etter legemitasjon for noen uker siden når jeg skulle kjøpe røyk. Syntes det bare var hyggelig. Har ikke hatt noen problemer med damer så langt, men kanskje jeg ikke bør uttale meg siden jeg er mann. Kan hvertfall ikke tenke meg at det er noe ulempe å ikke se gammel ut.

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel
Jeg er 30 og ble spurt etter legemitasjon for noen uker siden når jeg skulle kjøpe røyk. Syntes det bare var hyggelig. Har ikke hatt noen problemer med damer så langt, men kanskje jeg ikke bør uttale meg siden jeg er mann. Kan hvertfall ikke tenke meg at det er noe ulempe å ikke se gammel ut.

Ikke misforstå. Jeg vil selvfølgelig at du skal si din meningen uansett hvem eller hva du er.

Lenke til kommentar
Gjest digg-å-se-ung-ut

hey bare tenk på at du sannsynligvis også blir seende gammel ut mye senere også.. stas å være 40 men se ut som en 30 åring

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel
hey bare tenk på at du sannsynligvis også blir seende gammel ut mye senere også.. stas å være 40 men se ut som en 30 åring

JA, men jeg er 26 år.. ikke 40. Og hva som skjer når jeg er 40 gidder jeg ikke å tenke noen ting på. Jeg lever i nåtid. Alt kan skje i framtida så derfor er det ikke noe jeg tenker på. jeg ser på hver dag som en overraskelse.

Hvorfor er det stas å være 40 og se ut som 30 egentlig? Hvorfor er det ikke stas å være 26 og se ut som 15?

Hvis du ikke klarer å begrunne så hadde jeg ikke trengt noe svar i fra deg.

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel
Du kan jo feks legge ut et bilde, slik at du får kommentarer.

(4chan er kjent for slikt. :p)

Du veit vel ikke om et relatert nettsted som ikke ser ut som et amatørfettsted fra tidlig på nittitallet som faktisk fungerer normalt?

Lenke til kommentar

Jeg vet hva du snakker om... Jeg har måtte vise ID-kort for og kjøpe Burn Energy drikk, Kill bill 2 filmen, Og nå ikke så lenge siden for og kjøpe call of duty: Moderen warfare 2. Men jeg har lært meg og leve med det og smiler godt når jeg vise dem ID-kortet. Ihåp om at de blir litt flau når dem ser jeg er 25 år :)

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du snakker om... Jeg har måtte vise ID-kort for og kjøpe Burn Energy drikk, Kill bill 2 filmen, Og nå ikke så lenge siden for og kjøpe call of duty: Moderen warfare 2. Men jeg har lært meg og leve med det og smiler godt når jeg vise dem ID-kortet. Ihåp om at de blir litt flau når dem ser jeg er 25 år :)
Må du seriøst vise leg for å kjøpe Burn, filmer og spill? Ikke misforstå, men enten bor du i en helt merkelig by, eller så ser du ut som du er 5 år. Jeg får alltid kjøpt filmer og spill med 18 årsgrense og burn har jeg alltid fått kjøpt.
Lenke til kommentar

Jeg måtte vise fram leg når jeg skulle kjøpe Ibux! ^^ og ikke 100% sikker men kanskje en gang da jeg skulle kjøpe Rizla(rullepapir), er forøvrig 26 år.. Forstår TS veldig godt. Men som noen andre har sagt, så er det bare å leve med det og prøve å ta det med et smil.

Lenke til kommentar
Gjest ung men gammel

Kanskje vi kan holde oss til tema og prøve å finne ut av det jeg lurer på.

Eller det bare dumme tenåringer her på forumet?

Nå skal jeg erstatte forumet her med google. Fordi jeg er sikker på at alt som er her kommer fra google. Da jeg lurer på noe som man ikke finner med hjelp av google så er det jo umulig å få vite noe her. Skjønner ikke vitsen med forum lenger. Kos dere videre.

Lenke til kommentar
Vel. Jeg er 26 år og blir fortsatt spurt om jeg har legitimasjon når jeg skal kjøpe røyk, øl, gå på utesteder osv.

:

:

t erfaring med hvilke fordeler og ulemper det kan medføre?

Vel: hvis du fortsetter å røyke og drikke, og kanskje stikker på solarium så ofte du kan, så vil du bli kvitt dette problemet fort !!

Per.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...