The Stig Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 The Saboteur klarer ikke å vinne min kjærlighet. Les mer Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg er enig i det positive du trekker frem, men ikke enig i alt det negative. Nazistene oppleves ikke som vanskelig og identifisere, bilene funker helt OK (ikke som de trege kjerrene fra Mafia), klatringa har jeg ikke opplevd problemer med og sniking / cover har jeg kun hatt problemer med 1 gang så langt. Grafikken funker, som du skriver, veldig bra i sort-hvitt. I farger er det ikke noe spesielt og skrive hjem om. Jeg er forsåvidt ganske enig i oppsummeringa; det er endel mangler i spillet. Noe uferdig. Men av den enkle grunn at jeg heller velger å spille The Saboteur fremfor Assassins Creed 2 når jeg står med begge i hånda, ville jeg gitt spillet 7. Edit: Typo Endret 7. desember 2009 av StorPeder Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg syns grafikken er helt toppers jeg, både i fargede og i s/h områder, flotte teksturer og knall farger. Ikke så vassent som MGS4 f.eks., alt er jo helt grått? Det er klart, hvis vi tar dette vs. Uncharted 2, er det jo ingen tvil om hvem som går av med seieren der. Men, vs. GTAIV, jeg syns ikke GTAIV er så veldig mye bedre... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes dette spillet er meget fornøyelig. Det eneste jeg virkelig har å klage på er at det er veldig liten forskjell på de stasjonære våpnene man kan rekvidere rundt om i verden. Det burde vært betydelig større smell og påfølgende eksplosjon av en flak 88 kanon enn av en puslete AA kanon. Det er heller ikke lagt inn noen rekylanimasjon på disse. Det at man ikke kan kjøre ned små fillebusker med tanks er også litt plagsomt. Det kunne godt også ha vært mange flere våpen og kjøretøyer (da spesielt militære). Når dette er sagt, så koser jeg meg med dette spillet! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg blir så irritert hver gang jeg ser digre munningsflammer i spill og film, men spesielt spill. I film er det til en viss grad forstålig, det er mildt sagt farlig å bruke skarpt i et filmsett. Men i et spill? Nei her finnes det ingen unnskyldning. Det viser at utviklerne ikke har greie på våpen. Konseptet høres interessant ut, jeg får se om jeg får prøvd det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 En tittel jeg har ventet på med spenning. Men hvor blir det av Mafia 2? Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg blir så irritert hver gang jeg ser digre munningsflammer i spill og film, men spesielt spill. I film er det til en viss grad forstålig, det er mildt sagt farlig å bruke skarpt i et filmsett. Men i et spill? Nei her finnes det ingen unnskyldning. Det viser at utviklerne ikke har greie på våpen. spillere har behov for visuell feedback for å kompansere for mangelen av fysisk feedback som et ekte våpen gir. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Digger konseptet, men rett og slett for mange lovende spill i sjangeren til at dette blir prioritert. Assassin's Creed II er nylig ute til gode kritikker og bare fram mot sommeren kan vi vente oss No More Heroes 2 (mars), Just Cause 2 (mars), APB: All Points Bulletin (mars), Red Dead Redemption (april), Dead Rising 2, Mafia II og Crackdown 2. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skjønner anmelderen ble emo av å spill dette. Han testet jo PS3 utgaven, prøv det på pc og du får en bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil nevne at dette spillet er hakket bedre på pc, noe de fleste anmeldere som har spilt både konsoll og pc-versjon pleier å nevne. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Det kan nok godt tenkes ettersom kontrollene i PS3-utgaven føles tidvis fryktelig sløve, noe som igjen blir roten til mye frustrasjon. Stort sett får vi kun spill på én plattform, og da velger vi å kun sette karakter på plattformen vi har testet. Det kan dog skje at vi av og til klarer å skaffe oss flere utgaver, noe som eksempelvis var tilfellet med Need for Speed: Shift. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stort sett får vi kun spill på én plattform, og da velger vi å kun sette karakter på plattformen vi har testet. Jada, da var ikke en klage på dere, det var til informasjon til de som kanskje velger bort spillet til pc fordi konsollversjonen har fått en laber anmeldelse. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe, neida -- oppfattet det ikke som en klage. Var bare ment som "til informasjon" Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Etter å ha sett en film med eifeltårn klatring, er dette et spill jeg må ha =P Utrolig detaljert gjengivelse av eifeltårnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg