ol12345 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei. Har akkurat blitt lurt av ucan2. Følte dette var ganske shady da selgeren ringte meg. Men lot meg allikevel overtale. Søkte rundt på nettet etterpå og fant raskt ut at dette var noe jeg ikke er veldig lysten på å ha. Har jeg noen form for angrerett? Mulig å sende mail ti One Call, som var mitt tidligere abonnement, og forklare situasjonen, og se om de kan gjøre noe? eller er jeg rett og slett stuck med dette i 12 mnd/må betale oppsigelsesavgift? huffameg, skulle gjerne vært en nei-person. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skader ikke å ringe One Call å høre med de. Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du skal ha to ukers angrefrist da dette er en selger som har ringt deg. Er du overført ennå? Har du forsøkt å si til ucan2 at du ikke ønsker å bli overført. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har jeg noen form for angrerett? Du har 14 dagars angrerett frå du mottek skriftleg angrefristskjema. Mottek du ikkje noko skjema i det heile tatt har du 3 månaders angrerett. Dette gjeld fjernsalg, salg utanfor fast utsalgsstad. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Liten vits å ringe OneCall, du må kontakte "u can 2". Lenke til kommentar
martingee Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg hadde faktisk et utrolig vittig tilfelle med Ucan2 i butikken jeg jobber i. En kunde kom innom og sa han ville ha en billig telefon med Netcom flexitalk. Men så fant vi ut at han hadde Ucan2 med 12mnd binding og hadde fått 1200kr i ringetid. Kunden husker at selgeren hadde ringt, men han mente bestemt at han hadde takket et tydelig "nei" til dette. Så jeg ringte Netcom forhandlerservice for å oppklare dette. (Netcom eier Ucan2 og du kan bruke Ucan2 på Netcom-låste telefoner og omvendt). Jeg fortalte kundebehandleren at kunden hadde fått 12mnd binding med Ucan2 selvom han hadde takket nei. Da fikk jeg svaret: "Ja, det kan jo godt hende. Ingen ukjent sak". Jeg må innrømme at jeg ble litt paff når jeg hørte dette. Det kundebehandleren praktisk talt sa var at de var klar over at Ucan2-selgerene setter på binding og prøver å melke penger fra kunder som faktisk har takket nei. Dette er jo sprøtt. Som teleforhandler blir jeg forbannet av å høre sånt. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ucan2 eies ikke av Netcom, de er forhandlere av Netcom. De selger abonnementer for Netcom under Ucan2. Det er rett og slett et firma med selgere. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ucan2 eies ikke av Netcom, de er forhandlere av Netcom. De selger abonnementer for Netcom under Ucan2. Det er rett og slett et firma med selgere. My bad. Men noe i den duren, ja;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har jeg noen form for angrerett? Du har 14 dagars angrerett frå du mottek skriftleg angrefristskjema. Mottek du ikkje noko skjema i det heile tatt har du 3 månaders angrerett. Dette gjeld fjernsalg, salg utanfor fast utsalgsstad. Vet ikke om trådstarter har mottatt noen telefon fra Ucan2. Men hvis så er tilfelle må den returneres, komplett og i så god stand som mulig. Returen må man dekke selv. Her finner du noe om angrerettskjema. http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/a....html?id=437425 Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg hadde faktisk et utrolig vittig tilfelle med Ucan2 i butikken jeg jobber i.En kunde kom innom og sa han ville ha en billig telefon med Netcom flexitalk. Men så fant vi ut at han hadde Ucan2 med 12mnd binding og hadde fått 1200kr i ringetid. Kunden husker at selgeren hadde ringt, men han mente bestemt at han hadde takket et tydelig "nei" til dette. Så jeg ringte Netcom forhandlerservice for å oppklare dette. (Netcom eier Ucan2 og du kan bruke Ucan2 på Netcom-låste telefoner og omvendt). Jeg fortalte kundebehandleren at kunden hadde fått 12mnd binding med Ucan2 selvom han hadde takket nei. Da fikk jeg svaret: "Ja, det kan jo godt hende. Ingen ukjent sak". Jeg må innrømme at jeg ble litt paff når jeg hørte dette. Det kundebehandleren praktisk talt sa var at de var klar over at Ucan2-selgerene setter på binding og prøver å melke penger fra kunder som faktisk har takket nei. Dette er jo sprøtt. Som teleforhandler blir jeg forbannet av å høre sånt. Du kan jo også lese litt om deres metoder her: http://mobilen.no/wip4/politianmelder-egne.../d.epl?id=41308 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvor mye luft er det snakk om? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Vi har ikke hørt noe mer fra trådstarter, skulle gjerne hatt en oppdatering! Ucan2 er et drittselskap, har selv måtte krangle med de for å hjelpe mine egne kunder som helt uvisst var blitt Ucan2 kunder Endret 11. desember 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvor mye luft er det snakk om? Eh, what? Det er en joke basert på skrivefeil i tittelen på tråden; " Føler meg luft av Ucan2. Mulighet til å angre?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå