Gå til innhold

Føler meg luft av Ucan2. Mulighet til å angre?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat blitt lurt av ucan2. Følte dette var ganske shady da selgeren ringte meg. Men lot meg allikevel overtale. Søkte rundt på nettet etterpå og fant raskt ut at dette var noe jeg ikke er veldig lysten på å ha. Har jeg noen form for angrerett? Mulig å sende mail ti One Call, som var mitt tidligere abonnement, og forklare situasjonen, og se om de kan gjøre noe? eller er jeg rett og slett stuck med dette i 12 mnd/må betale oppsigelsesavgift? huffameg, skulle gjerne vært en nei-person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde faktisk et utrolig vittig tilfelle med Ucan2 i butikken jeg jobber i.

En kunde kom innom og sa han ville ha en billig telefon med Netcom flexitalk.

Men så fant vi ut at han hadde Ucan2 med 12mnd binding og hadde fått 1200kr i ringetid.

Kunden husker at selgeren hadde ringt, men han mente bestemt at han hadde takket et tydelig "nei" til dette. Så jeg ringte Netcom forhandlerservice for å oppklare dette. (Netcom eier Ucan2 og du kan bruke Ucan2 på Netcom-låste telefoner og omvendt). Jeg fortalte kundebehandleren at kunden hadde fått 12mnd binding med Ucan2 selvom han hadde takket nei.

Da fikk jeg svaret: "Ja, det kan jo godt hende. Ingen ukjent sak". Jeg må innrømme at jeg ble litt paff når jeg hørte dette. Det kundebehandleren praktisk talt sa var at de var klar over at Ucan2-selgerene setter på binding og prøver å melke penger fra kunder som faktisk har takket nei. Dette er jo sprøtt. Som teleforhandler blir jeg forbannet av å høre sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Har jeg noen form for angrerett?

Du har 14 dagars angrerett frå du mottek skriftleg angrefristskjema. Mottek du ikkje noko skjema i det heile tatt har du 3 månaders angrerett. Dette gjeld fjernsalg, salg utanfor fast utsalgsstad. :)

Vet ikke om trådstarter har mottatt noen telefon fra Ucan2. Men hvis så er tilfelle må den returneres, komplett og i så god stand som mulig. Returen må man dekke selv. Her finner du noe om angrerettskjema.

http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/a....html?id=437425

Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk et utrolig vittig tilfelle med Ucan2 i butikken jeg jobber i.

En kunde kom innom og sa han ville ha en billig telefon med Netcom flexitalk.

Men så fant vi ut at han hadde Ucan2 med 12mnd binding og hadde fått 1200kr i ringetid.

Kunden husker at selgeren hadde ringt, men han mente bestemt at han hadde takket et tydelig "nei" til dette. Så jeg ringte Netcom forhandlerservice for å oppklare dette. (Netcom eier Ucan2 og du kan bruke Ucan2 på Netcom-låste telefoner og omvendt). Jeg fortalte kundebehandleren at kunden hadde fått 12mnd binding med Ucan2 selvom han hadde takket nei.

Da fikk jeg svaret: "Ja, det kan jo godt hende. Ingen ukjent sak". Jeg må innrømme at jeg ble litt paff når jeg hørte dette. Det kundebehandleren praktisk talt sa var at de var klar over at Ucan2-selgerene setter på binding og prøver å melke penger fra kunder som faktisk har takket nei. Dette er jo sprøtt. Som teleforhandler blir jeg forbannet av å høre sånt.

Du kan jo også lese litt om deres metoder her:

http://mobilen.no/wip4/politianmelder-egne.../d.epl?id=41308

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...