hvor Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 er denne basskassen god? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20015267 hva mere burde jeg ha for å få god lyd? (har ikke så god peiling så helst skriv litt lett ) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 er denne basskassen god? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20015267 hva mere burde jeg ha for å få god lyd? (har ikke så god peiling så helst skriv litt lett ) Nei, det der er skikkelig søppel... Lenke til kommentar
hvor Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 kan noen sende en link til en bra basskasse i samme prisklasse? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke mye å velge blant i den prisklassen om det skal være kvalitet. Bull Audio ESW-12 Hertz DBX 250 Og sikkert noen flere.. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 hva får jeg for 2000kr da? (skal ikke ha et syyykt godt anlegg, bare noe som er bedre en det orginale.) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Begynn med å bytte ut dørhøyttalerene.. Ekke no vits med bass hvis resten av lyden er dass... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Enig med han over. Kjøp først et skikkelig frontsett, og kjøp effektforsterker til frontsettet når økonomien tillater det. Man kan få ganske god bass med et godt frontsett om man forer det med nok effekt. En god spiller er selvfølgelig også en fordel. Endret 22. desember 2009 av Lefse Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ekke no vits med bass hvis resten av lyden er dass... Bra utsagn Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fant det på i farta =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå