Gå til innhold

Noen erfaringer med n900

frihals

Anbefalte innlegg

Fikk min n900 på lørdag.

Satte inn simbrikke, og begynte å bruke telefonen. Kjekt, at man i 'desktopmodus' kan begynne å skrive navnet på en kontakt, og få den opp direkte. Prøvde nettleser, fikk mulighet til å velge wlan eller 3g. Jeg valgte wlan, la inn wlannøkkel, nettleseren var raskere enn jeg var vant til fra iphone 3G. Fant ut at vi bruker exchange 2003 på jobben, venter tålmodig på oppdateringen, som skal gjøre at dette støttes. Bruke OWA sålenge. Kunne også vært greit med gmail activesync, men det støttes ikke, tror jeg. Bruker gmail fra nettleseren. Meget fornøyd med mobilen.

Endret av jarlev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min n900 på lørdag.

Satte inn simbrikke, og begynte å bruke telefonen. Kjekt, at man i 'desktopmodus' kan begynne å skrive navnet på en kontakt, og få den opp direkte. Prøvde nettleser, fikk mulighet til å velge wlan eller 3g. Jeg valgte wlan, la inn wlannøkkel, nettleseren var raskere enn jeg var vant til fra iphone 3G. Fant ut at vi bruker exchange 2003 på jobben, venter tålmodig på oppdateringen, som skal gjøre at dette støttes. Bruke OWA sålenge. Kunne også vært greit med gmail activesync, men det støttes ikke, tror jeg. Bruker gmail fra nettleseren. Meget fornøyd med mobilen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=860 tråden rett under den du laget..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...