Gå til innhold

Søker et spill

Anbefalte innlegg

Halla.

Søker et spill som er omtrent samme som Aion, wow eller Oblivion.

Helst ikke ha mnd pris(slik som wow og aion)

Foretrekker free play(slik som i Oblivion)

og ikke moderne(Fallout 3 f.eks)

Dette var da min første post her så er det noe feil eller noe dere vil ha rettet på bare si det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle akkurat til å lage en tråd som dette. Faktisk akkurat helt lik. At det koster i måneden og ikke moderne etc.

Jeg vil anbefale deg å skjekke ut www.mmorpg.com og så "Game List". Der finner du så og si alle mmorpg spillene :]

Send meg en PM hvis du finner et spill - Så kan vi kanskje begynne litt sammen ;)

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk.

og det er freeplay på en måte, slik som Oblivion, aion etc.

Du løper vel ikke akkurat rundt på et stort område. Områdene er delt opp i flere små soner. Men ellers er det svært fritt. Vil anbefale å se gameplay på youtube ettersom at det er svært vanskelig å forklare. I følge meg er det årets beste RPG.

Lenke til kommentar
Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk.

Du løper vel ikke akkurat rundt på et stort område. Områdene er delt opp i flere små soner. Men ellers er det svært fritt. Vil anbefale å se gameplay på youtube ettersom at det er svært vanskelig å forklare. I følge meg er det årets beste RPG.

Takk for tipset. Sett på filmer ifra youtube og tror jeg er frelst allerede.

Det ser SYKT artig ut.

Kjøpt og laster ned ifra steam akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Sett på filmer ifra youtube og tror jeg er frelst allerede.

Det ser SYKT artig ut.

Kjøpt og laster ned ifra steam akkurat nå :)

Men en ting jeg lurte på ang. Dragon Age: Origins. Må jeg styre en hel group, eller er jeg alene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...