Gå til innhold

bytting av XBOX360 spill i butikk

Anbefalte innlegg

Hei. Her er min situasjon.

Jeg kjøpte et spill til min lillebror til hans bursdag. som han spilte i 10 minutter før han byttet. Han syntes det var dårlig og ville bytte. Vi gikk tilbake til GameStop på lørdag og fikk bytte det i Brutal Legend uten spørsmål. Han kom hjem og spilte det i enda 10 minutter før han enda en gang fant ut at dette var ikke noe for han. Vi gikk til bake til butikken i dag og spurte om vi kunne bytte det i noe annet og vi ble møtt av tre alvorlige fjes som alle sa det var helt umulig om det ikke var noe i veien med spillet.

Var vi bare veldig heldig den dagen vi fikk bytte første gangen eller er det mulig å bytte spillet i noe annet?

Takker så mye for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Her er min situasjon.

Jeg kjøpte et spill til min lillebror til hans bursdag. som han spilte i 10 minutter før han byttet. Han syntes det var dårlig og ville bytte. Vi gikk tilbake til GameStop på lørdag og fikk bytte det i Brutal Legend uten spørsmål. Han kom hjem og spilte det i enda 10 minutter før han enda en gang fant ut at dette var ikke noe for han. Vi gikk til bake til butikken i dag og spurte om vi kunne bytte det i noe annet og vi ble møtt av tre alvorlige fjes som alle sa det var helt umulig om det ikke var noe i veien med spillet.

Var vi bare veldig heldig den dagen vi fikk bytte første gangen eller er det mulig å bytte spillet i noe annet?

Takker så mye for svar. :)

dere har bare lov og bytte spillet 1 gang vis dere ikke liker det eller vis det er noe feil..

men spørr om dere kan legge dem inn på et gamestop card. istenden for og få dem ut i cash da mister du 15%

Lenke til kommentar

Det er dessuten ikke butikkens ansvar at din lillebror ikke liker spillet han kjøper. Du er faktisk heldig som får lov til å bytte det etter du har brukt det. GameStop har også sluttet med policyen hvor man kan prøve et PrePlayed-spill og levere det tilbake. Det skal bare gå ann dersom spillet viser seg å være defekt. Dog er tydeligvis dette håndhevet forskjellig rundt omkring.

Lenke til kommentar
Det er dessuten ikke butikkens ansvar at din lillebror ikke liker spillet han kjøper. Du er faktisk heldig som får lov til å bytte det etter du har brukt det. GameStop har også sluttet med policyen hvor man kan prøve et PrePlayed-spill og levere det tilbake. Det skal bare gå ann dersom spillet viser seg å være defekt. Dog er tydeligvis dette håndhevet forskjellig rundt omkring.

Jeg har da aldri hatt problemer med og bytte spill, preplayed eller ikke? Hvor ny er denne policyen da?

Lenke til kommentar

Det sier seg litt selv at man ikke kan bytte et spill kun fordi det ikke var som du hadde tenkt deg.

Men om lillebroren din er litt ung, og under aldergrensa på spillet, kan du nok gå til butikken og kreve å få byttet det inn, og si at han kjøpte det selv uten tilatelse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det sier seg litt selv at man ikke kan bytte et spill kun fordi det ikke var som du hadde tenkt deg.

Men om lillebroren din er litt ung, og under aldergrensa på spillet, kan du nok gå til butikken og kreve å få byttet det inn, og si at han kjøpte det selv uten tilatelse.

Det er også en mulighet :D

Lenke til kommentar

Det er også en mulighet :D

kjenner også noen som fikk ut et gavekort fra en butikk på nesten 10k siden lillebroren hadde kjøpt et 18 års spill og han var bare 13.

og han sa han skulle anmelde dem for nærmere 40 tusen siden dem selgte spill til mindre årlige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...