sultanIverigste Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja... noen som kan gjette? Vil det i det minste skje føre 2070?! Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ja... noen som kan gjette? Vil det i det minste skje føre 2070?! Du er en skam. Tror ikke du helt vet hva krig er for noe. Krig er ikke det man ser på film, eller det man spiller på data. Nesten som jeg ønsker at du havnet i krig og blir skutt i stykker av fienden. Med slike uttalelser eier du ikke livets rett. Du er sannsynligvis 14 år gammel, og tror du kan alt om våpen/militær pga du har spilt Call Of Duty. Du mener også du er verdens beste skytter. Om det skulle bryte ut en 3 verdenskrig ville ikke du være verdt en drit. Du ville blitt en av de brikkene som er greit å ta livet av. Politiske ledere tenker ikke på individets verdi, spesielt ikke under krigssituasjoner. Du skal være glad du lever i et land der krig ikke forekommer. Endret 7. desember 2009 av Hunter147 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tør å tippe aldri. Med mindre verden plutselig skulle få lite bruk for Globalisering. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 duh.. alle vet jo det.. den starter 21 des 2012 Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg tipper på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å slåss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. Endret 7. desember 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg gjetter på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å sloss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. heller en dag der Israel pusselig kjeder seg og angriper Iran eller noe sånt. så blander alle seg inn. russland teamer vell med iran, kina, korea osv.. ville ihvertfall ikke blitt noe mer fredelig hvis nukes blir involvert Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ja... noen som kan gjette? Vil det i det minste skje føre 2070?! Du er en skam. Tror ikke du helt vet hva krig er for noe. Krig er ikke det man ser på film, eller det man spiller på data. Nesten som jeg ønsker at du havnet i krig og blir skutt i stykker av fienden. Med slike uttalelser eier du ikke livets rett. Du er sannsynligvis 14 år gammel, og tror du kan alt om våpen/militær pga du har spilt Call Of Duty. Du mener også du er verdens beste skytter. Om det skulle bryte ut en 3 verdenskrig ville ikke du være verdt en drit. Du ville blitt en av de brikkene som er greit å ta livet av. Politiske ledere tenker ikke på individets verdi, spesielt ikke under krigssituasjoner. Du skal være glad du lever i et land der krig ikke forekommer. Unnskyld meg, men hva i huleste er det du snakker om? Har trådstarter sagt at han ønsker krig? Dette kan like gjerne være et vettskremt lite barn som har lest om krig på nyhetene og som lurer på om dette kan skje her, og når. Eneste du vet er brukernavnet hans, og de få ordene han skrev, og du ønsker vedkommende den grusomste skjebne? Hele innlegget ditt er basert på meninger DU legger på trådstarter! Endret 7. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tenker den starter når det ikke er noe mer fossilt brennstoff igjen, eller når vi begynner å få mangel på ferskvann. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg gjetter på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å sloss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. Word! Lenke til kommentar
per66 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det vil skje innen 10 år. USA vil starte den for å komme seg ut av problemene de har. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det vil skje innen 10 år. USA vil starte den for å komme seg ut av problemene de har. Skal de liksom sloss mot Kina da? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tipper på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å slåss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. Den har jeg faktisk tro på. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 dere som ikke har tro på en verdenskrig bør se på definisjonen av hva en verdenskrig er en verdenskrig er ikke nødvendigvis en atomkrig. Det er heller ikke sikkert at det er 2 mektige sider mot hverandre definisjonen fra wiki: "A world war is a war affecting the majority of the world's most powerful and populous nations" nå tar jeg et eksempul ut av ræva, men si om nordkorea sender en interkontinental rakett (ikke nødvendigvis et kjernefysisk atomvåpen) mot russland og/eller usa. da er det ikke helt utenkelig at alle de store landene, altså nato, russland, kina, japan og india, går sammen i en alliangse og bare lager parkeringsplass ut va hele landet på 3 dager, slik at ingen behøver å bekymre seg over hva de vil finne på igjenn. det ville etter definisjonen gått som en verdenskrig. det var bare ett eksempel.. om iran fant på noe tilsvarende ville nok også israel slått seg med i klubben. en vedenskrig betyr ikke nødvendigvis en lang krig over flere år med store sivile tap på hjemlandet, eller atomvåpen. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg tipper på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å slåss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. dog mulig blir det nok en meget stygg krig. 90% av all militær kraft som finnes i værden i dag er avhengig av olje. De som sitter på restene er derfor det eneste landet som kan opperere sine båter, stridsvogner, fly osv. den angripende motparten sitter igjenn med fotsoldater og raketter. og da blir det enkelt å ty til atomvåpen. Endret 7. desember 2009 av ElmotriX Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det skjer 5. November 2045, klokka 19:39. Jeg tipper på den dagen Kina, India, Russland og USA(+vesten) skal begynne å slåss om de siste oljedråpene. Den dagen oljen tar slutt er helvete løs. Den har jeg faktisk tro på. Ja, det trur du nokk på. Alle dei største og mektigste landa i verden går i krig med kverandre for å få tak i den siste biten av olje i verden. På same tid som dei prøver å få tak i oljen bruker dei det dobbelte på krigføring. Endret 7. desember 2009 av medlem-141789 Lenke til kommentar
ano_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dere med oljens slutt som teori mente det sarkastisk, ikke sant? Ettersom det aldri vil gå slutt for olje, men det bare vil bli dyrere og dyrere å hente opp. Vil det jo bare bli til at oljens konkurrenter vil utkonkurrere den på pris, noe som komme mye an på når teknologiske og vitenskaplige gjennombrudd vil komme. Altså bare en årelang prosess som vil foregå i noen meglerlokaler rundt på kloden. Uansett, jeg er veldig glad for å leve i det mest politisk stabile land i verden. dog mulig blir det nok en meget stygg krig.90% av all militær kraft som finnes i værden i dag er avhengig av olje. De som sitter på restene er derfor det eneste landet som kan opperere sine båter, stridsvogner, fly osv. den angripende motparten sitter igjenn med fotsoldater og raketter. og da blir det enkelt å ty til atomvåpen. Håper dette bare er nokk et eksempel på at sarkasme i tekstform ikke alltid funker. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 oljen vil på ett eller annet tidspunk bli tomt. først vil oljen vi kan lett få tak i gå tom, så vil den oljen som er dyr å få tak i gå tom, så vil den oljen vi ikke har funnet enda gå tom. og da er det tomt. med mulig untak av enkelte land som ikke har utvinnet alt enda. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 oljen vil på ett eller annet tidspunk bli tomt. først vil oljen vi kan lett få tak i gå tom, så vil den oljen som er dyr å få tak i gå tom, så vil den oljen vi ikke har funnet enda gå tom. og da er det tomt. med mulig untak av enkelte land som ikke har utvinnet alt enda. Hvorfor tok steinalderen slutt? Gikk vi tom for stein? Andre og mere effektive energikilder kommer til å ta over før vi går tom. sahara alene tar imot nok solenergi på 6t som hele jordkloden bruker på 1 år. Så jeg tviler på at ww3 vil være relatert olje. Da holder jeg heller en knapp på god gammeldags imperalisme. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 indeed.. at ww3 starter på grunn av olje er tvilsomt. når den dagen kommer har alt klimahysteriet fått oss in i noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå