ch0000 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har installert 2 nye fly og satt på panel osv. på dash 8 flyene. Men problemet er at jeg ikke ser noe panel eller noe på virtual cockpit på di flyene jeg har installert. Håper på svar Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Svar da !!! Ingen som kan dette ! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Som eg sa til deg i den andre tråden så er det ikkje stor sannsynlighet for å få svar på dette forumet når det gjelder FSX. Foreslår at du oppretter ein tråd på Flightsim.no. Då får du kanskje svar. Endret 8. desember 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er det freeware fly vi snakker om? Isåfall så er 90% av alle freeware flyene uten cockpit. Invister heller i noe skikkelig greier, PMDG f.eks. MD-11 og 747'n er jo bare rå! Den tar litt på FPSen og. Som muto sa, sjekk www.flightsim.no De har en egen webshop der du kan kjøpe fly, få de på email og laste ned. Kjapt og enkelt! Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Har alle flyene på flightsim.no fra før, hvertfall di jeg har funnet Og får ikke registert meg pga. eposten tror jeg ellers så var det en annen nettside.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det hjelper også og si hvem det er som har laget modellen, men om det er freeware er nesten alle uten virtual cockpit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå