FreezedOil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hva som blir ødelagt først på en bærbar pc / hva som tåler minst varme. Noen som vet ? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville holde en knapp på plast og kretskort dersom det gjelder smelting, men med annen hardware er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det typiske på bærbare hvis temperaturen blir høy at det kommer tendenser til smelting i plasten i chassis, spesielt rundt luftinntakene på siden og bak. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det mest vanlige som blir ødelagt er hovedkortet eller komponenter tilknyttet dette på en bærbare da det er varmest inni maskinen som kjent. Hvis plasten utvendig smelter er det allerede for sent og maskinen har tatt kvelden for lenge siden... Harddisken kan ryke allerede ved 60-70 grader over tid mens og cpu har en grense på rundt 100 grader Endret 7. desember 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå