kentove91 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei. jeg beklager på forhånd at jeg ikke har en bedre tittel jeg viste ikke hvordan jeg skulle formulere spørsmålet kort. Mitt spørsmål. Jeg har et gammel camera som har en liten kasett. jeg kan koble en kabel i cameraet å se filem direkte på tven. men lurer på om det en måte jeg kan få filmen min åver til pcen? hvis det skulle være noen spørmål om cameraet så er det bare å spørre. Takker masse får svar Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ingen som vet? Du behøver er (H)DV-kamera med analog inn, koble ditt gamle til dette, og DV-kameraet til PCen. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det finnes en del muligheter der ute for å slippe å bruke et eget kamera som mellomledd. Søk f.eks. på Dazzle på Komplett. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du ønsker deg en sånn dings: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315272 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Personlig ville jeg mye heller brukt en boks med USB-tilkobling, f.eks. som jeg sa: Dazzle (Video Creator). Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hadde ikke oppdatert tråden før jeg svarte, så så ikke at du hadde svar Aqualong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå