Want2b Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei, skal kjøpe meg ny stasjonær PC jeg har funnet en PC som jeg ikke helt vett om er den beste til å kjøpe? har budsjette mitt lavt Ca. 5000-6500 K. Her Er Maskinen: LINK http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10394 Og her er skjermen jeg skal kjøpe med: LINK http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495362 Takk På Forhånd :D Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) går ut fra at du tenker skjermen skal ingå i budsjettet? kjenner magen min er litt urolig angående den lave ram mengden. 2gb er liksom minimums kravet for win7. Jeg ville tro at du ville komme til å merke det om du prøver å ha noen prorgrammer kjørende i bakgrunnen. 2gb er liksom laptopp standard :| Endret 7. desember 2009 av paalrh Lenke til kommentar
Want2b Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 går ut fra at du tenker skjermen skal ingå i budsjettet? Ja .. Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Til 6500 inkl skjerm får du ikke noe mer ytelse enn det tilbudet på komplett der i mine øyne. Du kan eventuelt vurdere et AMD oppsett, men da blir du sannsynligvis nødt til å bygge selv. Den gamer pcen på komplett er grei nok, men det er en utgått prosessorserie, og den vil ikke gi noen utbygningsmuligheter senere. Hvis du klarer å heve budsjettet ditt med ca 1-2000 kr til, så kan du få en knallbra pc med intel i5 prosessor og et mye bedre skjermkort enn det som er med i pakka fra komplett. Du må selv vurdere hvor mye du ønsker å legge i dette, men personlig vil jeg anbefale i5. Si ifra hva du ønsker å gjøre, så kan vi hjelpe deg med å finne et i5 oppsett :-) Å bygge pc selv er ikke vanskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå