Zahl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hei, har akkurat fått D90 med batterigrep i hus. Foreløpig har jeg kun en original Nikon-veske og det blir litt styr da kamera med påmontert batterigrep passer ikke i vesken. Noen som har tips til en ok veske/sekk der en har plass til begge deler satt sammen og gjerne en del annet utstyr også? På forhånd takk. Endret 7. desember 2009 av Zahl Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Loweprohar mye fint. Har selv en AW70 toploader som jeg bruker mye. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Crumpler har mye, ta en tur innom butikken deres eller sjekk ut fotovideo hvis du er i Oslo. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du får en " New 200 AW Video SLR Digital Camera SLING Shoulder Bag " til $ 75 inkl. frakt på eBay. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har selv en slingshot 100 AW til mitt D90,, veldig fornøyd med den! grit med plass, skillevegger som kan flyttes på, plus plass til ekstra objektiver og div! har også regntrekk integrert:) Slipper å ta av sekken for å komme til kameraet Kan jo gå for en 200AW, eller større! http://products.lowepro.com/product/SlingS...0-AW,2035,4.htm Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Enkelt Domke F2 i en eller annen variant... Domke-tråden Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Oioi, Domke hadde mye fint ja. Likte hele feelingen på de, skikkelig "jeg-er-fotograf-på-utenlandsoppdrag"-følelse Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg er på jakt etter det samme, men jeg vil ha en bag der jeg kan få med alt jeg har av foto-utstyr, egentlig. Ideelt sett skulle jeg hatt laptoppen oppi også, så jeg ser litt på denne: http://www.amazon.co.uk/Lowepro-Stealth-Sh...1167&sr=8-2 Den er gigantisk, men jeg har en bag jeg får bare kameraet i allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå