Simen1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Anders Jensen: Kan ikke man kjøre physx(?) på ATI hardware da? Og Physx bruker vel cuda. Er jo bare tåpelig at de går hver sin retning(stream og cuda) http://www.tomshardware.com/news/nvidia-physx-ati,5764.html Jeg vil bare si meg enig i at jeg mener åpenhet er veien å gå. Men ikke nødvendigvis med OpenCL, og helt sikkert ikke med OpenCL i dagens form. En veldig viktig del av åpenheten er at det er såpass fleksibelt at AMD, Nvidia osv ikke må føle seg for bundet av det, men har muligheten til å lage egne, åpne utvidelser. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil det ikke være best at det blir laget en god standard som er så fastsatt at man ikke må tenke på kompatibilitet. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil det ikke være best at det blir laget en god standard som er så fastsatt at man ikke må tenke på kompatibilitet. Man har vel lært om og om igjen at veldig strengt definerte standarder er veldig hemmende på utviklingen og har dermed en tendens til å bli utdaterte og dø ut. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Directx fungerer vel bra idag? Har du noen eksempler på slike standarder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå