ventle Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 fin positur, men lyset blir kanskje litt hardt, dvs litt for stor kontrast/skarpt skille mellom belyste og ikke belyst side av modellen? Jeg tror du kanskje kunne fått mer liv i bildet ved å bruke en (svak) lyskilde, kanskje bare en reflektor eller noe, som gir litt lys fra høyre side også Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takk! Ja, beautydish gir et hardere lys som jeg personlig liker godt. Kunne ha puttet en lampe til høyre for å lyse litt mer opp og få hun til å poppe ut, men ble plutselig ikke det. De fleste andre bildene vi tok hadde jeg lys bak fra siden, men ble ikke på dette. Hmm. Lysnet litt opp armen i etterbehandlingen, så det er tekstur der. Takk for kritikken ellers! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke hatt så altfor mye inspirasjon denne uken, så har bare tatt det som har falt inn. Tok dette i Bergen sentrum like før klokken tolv. ISO 160 f/1.4 1/6s 50mm Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 kult! herlig bruk av bevegelse, og fargetemaet står fint til bildet! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fin bevegelse i bildet. Heh - ser også svake "riller" - tipper det er fra kombinasjonen bevegelse og 50Hz gatelys. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mange fine bilder her. Flott det siste portrettet, og det siste "gatebildet" fra Bergen hadde faktisk noe fin stemning over seg. Bra jobba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå