gorpium Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Brukernavn: gorpium Deltagernivå: Pingle Utstyr: Canon 5D MkII, 5D og 400D + EF 50mm f/1.4 Skal få tatt ett bilde seinere i dag ... Endret 7. desember 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 JA, det må du . Ellers kommer jeg og bader 5D`n din før den havner i frysen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 JA, det må du . Ellers kommer jeg og bader 5D`n din før den havner i frysen Det går bra. Jeg har en til. Denne skal følges I dag ble det ikke så veldig fancy. Har hatt en del på planen, så det ble et veldig kjapt oppsett. Denne gangen måtte jeg hylle en viss person og det passet veldig godt inn med dagens dato. ISO 100 f/1.4 1/125s 50mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tom Waits - 60 år Det er noe å feire, og du har valgt riktig album også Likte bakgrunnen du har fått til. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dette var annerledes og nais Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Tom Waits - 60 år Det er noe å feire, og du har valgt riktig album også Likte bakgrunnen du har fått til. Fantastisk album Alt er lyssatt med halogen-pærer. Hadde noen bilder med mer lys på fronten av spilleren, men ble ikke fornøyd med resultatet. Dette var annerledes og nais Takktakk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det går bra. Jeg har en til. Mehei! Du skulle gi den til meg du! Endret 7. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Oooh - klassisk album og glimrende låt.. Her i Køben er det forresten mer Rain Dogs enn White Christmas.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 denne var bare stilig, flotte duse oransje toner! Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 En verdig hyllest til Mannen! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Takk folkens! Plager meg at de fleste bildene jeg tar blir tatt etter solen har gått ned. Tok dette av venninne før i dag. Ikke noe spesiell tanke rundt det. Bare hun og søsteren som skulle ha noen av seg selv til familien. Hovedlys fra en medium beautydish på boom litt høyt oppe og fill/rim fra sølv paraply skrått bak hun for å ikke søle på bakgrunn. ISO 100 f/9 1/125s 50mm Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Liker lyset her ja. Enkelt og pent. Litt varm WB? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er det mye sol om dagene da? Pannen hennes var kanskje litt varm. Men hva vet jeg.. det var i hvertfall pent! Endret 9. desember 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Liker lyset her ja. Enkelt og pent. Litt varm WB? Takk for det. Ja, det er varmt. Følte ikke for kjølige eller nøytrale toner. Er det mye sol om dagene da? Pannen hennes var kanskje litt varm. Men hva vet jeg.. det var i hvertfall pent! Hehe, det er varme toner her ja. Takk. I dag ble det bare et kjapt selvportrett. I morgen blir det modellbilde. ISO 100 f/14 1/125s 50mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Selvportettet gjør seg med profil og sort/hvitt. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Høyt nivå på bildene dine som vanlig! Enkel, men virkningsfull lyssetting på tirsdagens bilde. Litt juks med så liten blender på selvportrettet - synes du skulle jobbet deg frem til perfekt fokus på nærmeste øye på f/1.4 (men da hadde du kanskje holdt på enda?) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor i alle dager har øyet ditt forsvunnet i selvportrettet? Jeg ser bare et hvitt omriss under øyevippen og det får meg til å tenke på zombifilmer hvor de har helt hvite øyene. Hmm, kanskje jeg skal sjekke innstillingene på skjermen her på jobb. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Selvportettet gjør seg med profil og sort/hvitt. Ja, fant ut dette fungerte best. Lekte meg litt med flere alternativet, men ble liksom ikke fornøyd med etterbehandlingen. Høyt nivå på bildene dine som vanlig! Enkel, men virkningsfull lyssetting på tirsdagens bilde. Litt juks med så liten blender på selvportrettet - synes du skulle jobbet deg frem til perfekt fokus på nærmeste øye på f/1.4 (men da hadde du kanskje holdt på enda?) Hehe takk. Kunne ikke skutt på så mye mindre egentlig. Studiolampens laveste styrke med beautydish på gir litt for mye lys. Da igjen kunne jeg jo jukset med fokus ved å plugge i maskin og brukt Canons programvare med live view til å manuelt fokusere mens jeg ser på PC-skjermen. (notere seg) Hvor i alle dager har øyet ditt forsvunnet i selvportrettet?Jeg ser bare et hvitt omriss under øyevippen og det får meg til å tenke på zombifilmer hvor de har helt hvite øyene. Hmm, kanskje jeg skal sjekke innstillingene på skjermen her på jobb. Hehe Øyet er ganske hvitt ja, men det er spor av pupillen der også. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Dagens bilde! ISO 100 f/11 1/125s 50mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå