Raijin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg syns Salsa virker veldig interessant. En slags E72 med Android. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 HTC Salsa ser ut som en god arvtager til min E71! Dersom byggekvaliteten er god, 3,5 mm jack er på plass og noen andre småting vil jeg nok prøve denne. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ser ikke noe stor forskjell fra tidligere HTC modeller egentlig. Bravo har jo nesten samme specs som HD2, bortsett fra høyere oppløsning, høyere oppløsning på videoopptak og android operativsystem. de nye telefonene ser forresten veldig stilrene ut. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor er dette noe negativt i mine øyene? Vel, jeg vil tro at alle her inkludert meg har opplevd å kjøpe den råeste telefonen på markedet for mangfoldige tusen kroner, forså å føle anger når produsenten velger å slippe nye modeller uken etter. Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato. Og når ein kamerat kjøper ein av dei som blei lansert er det endå meir irriterande, gjerne for ein billigare sum en det du betalte for din, Huff Huff Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Selv venter jeg med kjøp av ny mobil til mobiltelefonene har funnet sin endelige form og funksjonalitet. De er vel snart ferdigutviklet nå vel. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 kan godt hende at han mister troverdighet Rwpa.. men du svarte faktisk ikke på spm han stillte... Har selv hatt både HTC og Apple telefoner og begge er gode telefoner, men jeg valgte å ikke gå fra 3g til 3gs, for jeg så ingen grunn til det. Er egentlig lite som har skjedd med iphone fra den første telefonen til 3gs. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Selv venter jeg med kjøp av ny mobil til mobiltelefonene har funnet sin endelige form og funksjonalitet. De er vel snart ferdigutviklet nå vel. Ein mobil var vel strengt tatt ferdigutviklet for leeenge siden. Det er bare at dagens mobiler er så mykje meir enn bare ein mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg