Gå til innhold

Gigantlekkasje fra HTC

Anbefalte innlegg

Mulig 3GS allerede er avleggs og utdatert, men det er din nyinnkjøpte HD2 allerede om maks 1 mnd. Jeg venter til sommeren igjen før jeg skal ha en ny telefon, slik at jeg kan se hva Apple lanserer da. Innen den tid har jeg hatt 3GSen i ett år, noe som vil si at den er fortsatt den siste modellen. Jeg kan gjerne kjøpe en HTC, men da risikerer jeg å bli utelatt i mørket når HTC lanserer en ny modell en uke etterpå, og den modellen jeg har kjøpt er for lengst glemt.

Ja, jeg er den typen som liker å ha noe som er "aktuelt" og "In the zone". Jeg takker Apple for å lansere nye firmwares istedet for nye modeller 58 ganger i året. Da får man nye funksjoner uten å måtte åpne lommeboken og kaste vekk 5000,- en gang i mnd.

Nå forventer jeg at mange er svært uenige med meg, men slik er det bare. Dette er min mening.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du mener. Gamle Android-telefon kan også oppgraderes til nyeste versjon av OSet. Hvordan er dette forskjellig fra iPhone? Alle telefoner blir utdatert av nyere modeller. Om den nye modellen kommer fra samme eller en annen mobilprodusent har da ingenting å si. Om du kjøper en iPhone eller en Hero så blir BEGGE utdatert av f.eks. Bravo. så jeg skjønner rett og slett ikke logikken din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig 3GS allerede er avleggs og utdatert, men det er din nyinnkjøpte HD2 allerede om maks 1 mnd. Jeg venter til sommeren igjen før jeg skal ha en ny telefon, slik at jeg kan se hva Apple lanserer da. Innen den tid har jeg hatt 3GSen i ett år, noe som vil si at den er fortsatt den siste modellen. Jeg kan gjerne kjøpe en HTC, men da risikerer jeg å bli utelatt i mørket når HTC lanserer en ny modell en uke etterpå, og den modellen jeg har kjøpt er for lengst glemt.

Ja, jeg er den typen som liker å ha noe som er "aktuelt" og "In the zone". Jeg takker Apple for å lansere nye firmwares istedet for nye modeller 58 ganger i året. Da får man nye funksjoner uten å måtte åpne lommeboken og kaste vekk 5000,- en gang i mnd.

Nå forventer jeg at mange er svært uenige med meg, men slik er det bare. Dette er min mening.

Med den logikken er vel det beste å finne seg en produsent som lager én mobil hver tiende år. Da sparer du penger og har en mobil som er "In the zone" veldig lenge.

Lenke til kommentar

Ærlig talt du som liker iphone oppe i høgget der.

iphone er en latterlig dårlig telefon med lite nyvinninger og dårlig batteri. Hva for slags revolusjonerende teknologi finner du i telefonen ut over et bra brukergrensesnitt egentlig? Apple introduserte mms og 3g som om det skulle revolusjonere verden. Telefonen har ikke fornyet seg selv på flere år. Det er ikke store praktiske forskjellen i å eie en 3g s mot første variant på "gråimport" fra statene. Jeg har hatt begge.

Min neste telefon når jeg er ferdig med min iphone 3g s vet jeg ikke hva blir, men syntes HTC har gjort mye bra med Android i senere tid. Og legend ser sexy ut :)

Lenke til kommentar

Vel, må si det er en del patetiske og hårsåre jenter her idag. Jeg må da få lov til å ha MINE EGNE meninger?

Jeg har merket at det ikke er lov å ha sine egne meninger i forumet. Om noen tør å ha det, så mobiliseres "gjengen" og presser individet ut ved å overkjøre ham/henne med både personangrep og fornærmelser.

JEG har mine egne meninger, og JEG kan gjøre og si det JEG føler for, uten å ha en slitsom diskusjon rundt det. Jeg må faktisk bare begynne å si meg enig med alle slik at det ikke oppstår bølger i det så ellers rolige havet.

JEG synes at dette er patetisk, og dermed mener jeg at DERE er patetisk.

Oida, here we go. Gjør det dere er best til. Grill meg.

Lenke til kommentar

Så hva tenkte du da du så overskriften "Gigantlekkasje fra HTC"?

-Ooh! Her har jeg sjansen til å rakke ned på andre mobilprodusenters lanseringsstrategi, under dekke av at det må være lov å ha egne meninger.

Siden du er så opptatt av slikt, så skal du få min: Innlegget ditt er off topic og patetisk.

ON topic:

Dersom Bravo kommer iløpet av neste år, så ser det ut som at det skal bli vanskelig å la være å oppgradere fra min Hero. Blir spennende å følge utviklingen av Android.

Så nå er det bare å sette seg ned og tvinne tomler til vi kan få mulighet til å kjøpe applikasjoner som koster penger, uten å roote.

Lenke til kommentar

Nå er vel egentlig iPhone akkurat som Mac. Noe som egentlig ikke kan sammenlignes med PC, men som fortsatt er et bra produkt som har sitt eget lille marked.

Apple har sin egen strategi som fungerer meget godt for sin gruppe når det gjelder både Macs og iPhone.

Mens det ruller ut PCer i et hesblesende tempo og ting blir raskere og større, så tøffer Apple med sine Macs i sitt eget tempo. Samme gjelder iPhones. Bra for dem, det fungerer jo. Men det kan aldri sammenlignes når det kommer til ytelse og ikke minst pris.

Apple har med Mac og iPhone produkter som lever sammen med PC og andre mobiltelefoner. Det er bra produkter og de håper på å stjele til seg mest mulig markedsandeler, men de er på ingen måte inne i det akkurat samme markedet som de de konkurer mot.

Er ikke voldsomt imponert over disse telefonene hvis specsa stemmer. Eneste som skiller seg ut er HTC Bravo. De andre er slags utseendemessige oppgraderinger av eksisterende telefoner omtrent uten særlig mye nytt under panseret.

Lenke til kommentar
JEG har mine egne meninger, og JEG kan gjøre og si det JEG føler for, uten å ha en slitsom diskusjon rundt det.
Vel, da må du slutte å komme med vås som ikke henger på greip. :p

Om du kjøpte en iPod 3GS eller en HTC Magic, så ble jo disse uansett overgått av HTC Hero/Samsung Galaxy, som igjen kommer til å bli overgått av en eller flere av disse telefonene, som igjen blir overgått av andre. Man har ikke lenger det nyeste og beste fordi produsenten av egen telefon ikke har laget noe bedre, dersom en annen produsent gjør det.

Din iPhone er teknisk sett utdatert i fporhold til mange andre telefoner på markedet akkurat nå, selv om Apple ikke har laget en ny telefon. 3GS er ikke noe mindre "utdatert" enn Hero, bare fordi den ikke er en HTC,

Lenke til kommentar
Vel, må si det er en del patetiske og hårsåre jenter her idag. Jeg må da få lov til å ha MINE EGNE meninger?

Jeg har merket at det ikke er lov å ha sine egne meninger i forumet. Om noen tør å ha det, så mobiliseres "gjengen" og presser individet ut ved å overkjøre ham/henne med både personangrep og fornærmelser.

JEG har mine egne meninger, og JEG kan gjøre og si det JEG føler for, uten å ha en slitsom diskusjon rundt det. Jeg må faktisk bare begynne å si meg enig med alle slik at det ikke oppstår bølger i det så ellers rolige havet.

Oida, here we go. Gjør det dere er best til. Grill meg.

Tenk deg om da mann. :no: Dette er et diskusjonforum, og det er til for å diskutere blant annet meninger. Det er da ingenting å ta slik på vei for at folk er uenig med deg? Sånn sett virker du mer hårsår enn de du kritiserer.

Og så er det en artig ting med meninger da. Du kan godt mene at blått er rødt og opp er ned, men noen ganger blir det bare helt feil, selv om du kaller det en "personlig mening".

Argumentene dine er, etter min mening, ulogiske. Du kritiserer telefoner som er mye bedre enn din iPhone 3GS for å være utdatert etter en uke, og påstår samtidig at din er "aktuell" og "In the zone". Jeg har en mistanke om at du er klar over at argumentene dine ikke holder vann, og at det er derfor du ble sur og spiller "egne meninger"-kortet.

Husk på at i et diskusjonsforum diskuterer man, det er ikke noe å bli sur for. Takler man ikke andres meninger, eller å få sine egne meninger prøvd, da bør man holde seg langt unna fora og kommentarfelt på Internett.

Lenke til kommentar
Om noen tør å ha det, så mobiliseres "gjengen" og presser individet ut ved å overkjøre ham/henne med både personangrep og fornærmelser.

Hvem har kommet med personangrep her?

Oida.

For øvrig er dette et diskusjonsforum, om du ikke tåler at folk er uenig med meningene dine burde du logge av med en gang.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Photon, Trophy og Tera kjører Windows Phone (tidligere kjent som Windows Mobile 6.5).

Nå er strengt tatt ikke Windows Phone en betegnelse på et operativsystem, men en betegnelse på en telefon som kjører Windows Mobile.

Dette er grunnen til at jeg liker å ha en iPhone. Apple lanserer en ny modell en gang i året. HTC slipper gjerne 20 stk ut på markedet i løpet av året.

Hvorfor er dette noe negativt i mine øyene? Vel, jeg vil tro at alle her inkludert meg har opplevd å kjøpe den råeste telefonen på markedet for mangfoldige tusen kroner, forså å føle anger når produsenten velger å slippe nye modeller uken etter. Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato.

Gratulerer med å dra inn Iphone i nok en diskusjon og starte en ny flamewar. Hva skiller Iphone fra andre telefoner når det kommer til å være det råeste? Iphone blir da like fort utdatert som andre telefoner. Ser ærlig talt ikke logikken din. Det du skriver her er også bare tull, ikke noe som kan karakteriseres som din personlige mening. Alle er klar over at det stadig kommer nye og forbedrede produkter, og f.eks. så slipper ikke HTC en råere telefon enn HD2 innen ei uke.

Nå handler det plutselig om å ha den siste modellen fra en produsent, ikke den råeste eller mest moderne? Hva er så aktuelt og "in the zone" med en flere år gammel telefon? Like aktuelt og "In the zone" med en gammel Ericsson eller Siemens også?

Lenke til kommentar

Jeg vil uansett ikke påstå at noen mobil er utdatert før det ikke er mer support for den, eller før den mangler funksjoner som har blitt sånn nogen lunde basic eller "must-have". Noen flere MHz eller megapixler eller smoothere look gjør ikke automatisk fjordårets modell utdatert. Synes grunnlaget, det at modeller blir utdatert for fort, for den diskusjonen her er helt feil, ettersom det ikke stemmer at modeller blir utdatert så fort.

Lenke til kommentar
Jeg vil uansett ikke påstå at noen mobil er utdatert før det ikke er mer support for den, eller før den mangler funksjoner som har blitt sånn nogen lunde basic eller "must-have".

Enig. Hadde min gamle SE T610 (tror det var det den het), i nesten fem år. Hadde fortsatt brukt den dag i dag om det ikke hadde klikka helt for den på slutten. Gromtelefon det.

Har nå hatt en Nokia N73 i 15 måneder, og blir vel sittende med den sannsynligvis ett år til selv om det er en dritt-telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...