Mr.M Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Må si jeg ble overrasket over at Dustin tok den førsteplassen. Har i allefall ikke vært mitt inntrykk at de generellt er billigere. Men får vel bare bøye seg i støvet for HW.no som på vitenskapelig måte har kommet frem til resultatet. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukt Komplett mye før men grunnet pris har det blitt Amentio i de siste årene. Men komplett sine nettsider er jo en av de beste må jeg si. Men Dustin blir nok prøvd om ikke så lenge regner jeg med. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Multicom bruker en uke på å sende det du bestiller dersom du purrer de og det er no good. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eg hadde ikkje høyrt mykje om Dustin før no, men eg får vurdere den neste gong det blir handel på nett! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Masterfifty skrev: Hvis dere skal ta med pixmania kan dere godt ta med flere utenlandske nettbutikker som sender til Norge. Er det noen plass jeg kan finne et godt svar på hvorfor pixmania er med? Hei! Kriteriet vi bruker for at en nettbutikk skal være med er at butikken skal henvende seg til norske kunder. Kriteriene er mer eller mindre de samme som loverket benytter ifh. til hvilke nettbutikker som faller under angreretten. Det betyr i korte trekk at nettsiden er lagt opp med det norske språket og at man har muligheten til å få svar på henvendelser via det samme språket. Prisene skal også være oppgitt i NOK. Av den grunn kommer både Pixmania og Dustin med i denne pristesten, selv om de holder til i utlandet. Hvis det er slik at vi ikke har tatt med en butikk som egentlig hører hjemme her, så tips oss gjerne (jorgen.nilsen@hardware.no) Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg mener det at pixmania burde fjernes helt fra prisguiden og denne testen da det tar dem et år å sende en tv. En kompis bestilte TV derfra og han måtte vente et år med å få den. Han prøvde å heve kjøpet etter en måned men de sa det at han først måtte returnere varen som de ikke sendte før 11 måndter senere. Det får vere måte på hva man skal tåle og hva man kan la en butikk holde på med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eg prioriterer nettbutikkar med godt omdømme, stor omsetning og god kundeservice. Difor faller Pixmania og Amentio ut. Komplett og Netshop er dei eg handlar mest av, men skal prøve Dustin ein gong. 100 kroner forskjell betyr ingenting, god kundeservice er verdt det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Utvalget av produkter er lite (20) og jeg vet fra prisguiden at det varierer veldig hvilke nettbutikker som er billigst på et produkt. Resultatet av en slik test er dermed ganske tilfeldig og gir store variasjoner ut i fra hvilke produkter som velges. Heldigvis kan vi sjekke prisguiden og dermed få en prisliste som er spesielt tilpasset vår personlige handleliste, ikke bare en liste på 20 produkter som kanskje ikke er særlig relevant for oss. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Zeph skrev: Eg prioriterer nettbutikkar med godt omdømme, stor omsetning og god kundeservice. Difor faller Pixmania og Amentio ut. Komplett og Netshop er dei eg handlar mest av, men skal prøve Dustin ein gong. 100 kroner forskjell betyr ingenting, god kundeservice er verdt det. Sjekket dette litt da jeg er nysgjerrig. Tall for 2008.Amentio Oms: 208mil Res: 1.1mil Komplett Oms: 2 518 Res: 7,0mil Netshop Oms: 223 Res: -6,4mil MPX Oms: 509 Res: 7,5mil Selv har jeg vært fornøyd med Amentio, unntatt sistegang nå som leveringen tok 4 arb.dager mot vanlig 1-2. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Phyx skrev: Sjekket dette litt da jeg er nysgjerrig. Tall for 2008.Amentio Oms: 208mil Res: 1.1mil Komplett Oms: 2 518 Res: 7,0mil Netshop Oms: 223 Res: -6,4mil MPX Oms: 509 Res: 7,5mil Selv har jeg vært fornøyd med Amentio, unntatt sistegang nå som leveringen tok 4 arb.dager mot vanlig 1-2. Er dette noe å være bekymret for? Netshop er favorittnettbutikken Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekket for morro skyld to tilfeldige varer fra pristesten.pdf - Sapphire Radeon HD 5850 og Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB Dustin er ikke billigst på noen av disse, men kommer på en 4-5 plass i prisguiden. (er klar over at man dog må sammenligne over tid) En skal kanskje ikke legge for mye vekt på disse kåringene? Blir nesten som i Frisør-lauget; uansett hvilke frisør du stikker innom her i landet har vedkommene en diplom og førsteplass fra et Norgesmesterskap. Kall det gjerne vandrepokal. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Submoose skrev: Phyx skrev: Sjekket dette litt da jeg er nysgjerrig. Tall for 2008.Amentio Oms: 208mil Res: 1.1mil Komplett Oms: 2 518 Res: 7,0mil Netshop Oms: 223 Res: -6,4mil MPX Oms: 509 Res: 7,5mil Selv har jeg vært fornøyd med Amentio, unntatt sistegang nå som leveringen tok 4 arb.dager mot vanlig 1-2. Er dette noe å være bekymret for? Netshop er favorittnettbutikken Nei, det er det ikke som jeg kan se. Egenkapital på 27,5 % er bra så ingen alarm hva jeg kan se her. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Får bare håpe det ikke er et slags pris stunt i startfasen til DustinHome Har Selv tre ordre der, og har vel sendt 15-20 mail. God og hyggelig stemning over mail, toppers kundebehandling og raske svar. Godt de driver å forandrer litt på oppbyggingen av nettsiden sin. Er vel egentlig det eneste jeg har litt å utsette på så langt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Underskuddet til Netshop kan være et resultat av fremtidsrettet satsing. Endret 7. desember 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dustin Home vinner overlegent hos meg pga de har gratis frakt til alle studenter! Det er faen meg genialt! Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eneste negativt med Dustin er at du må betale 99,- i frakt når du bestiller spill. Skal ikke koste mer enn 25 kroner å sende i brevpost. De sender riktignok med pakkespor og henteseddel, men synes de burde ha billigere alternativer for småting. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Roy E skrev: Eneste negativt med Dustin er at du må betale 99,- i frakt når du bestiller spill. Skal ikke koste mer enn 25 kroner å sende i brevpost.De sender riktignok med pakkespor og henteseddel, men synes de burde ha billigere alternativer for småting. Mener å ha fått med meg at de driver å inngår en avtale med posten Kanskje det kommer et billigere alternativ da! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Blir dårlig stemning hos Amentio nå, da de alltid skal få fram at de er billigste nettbutikk. (et par måneder gammelt videointervju på dn.no) Ikke billigst og kundeservicen har jo vært elendig så da det de ikke så mye lengre. Bare en helt vanlig nettbutikk. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det gleder meg stort å se at Multicom i aller høyeste grad holder hodet over vannet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Morro å se at Dustin Home stiger rett til topps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå