mbruun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=173587&model= Var egentlig på utkikk etter en annen modell, (7738G - 17,3" med GT240M), men ser at denne nå er forsvunnet fra nettbutikkene. Sett bort ifra at den 18,4" har en litt stor skjerm, hvordan er spesifikasjonene på den ellers? Takker og bukker for svar :-) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den ser relativt bra ut. Den vil fungere til å spille med, dog ikke med full kraft. Men hva har du tenkt å bruke den til? Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Den ser relativt bra ut. Den vil fungere til å spille med, dog ikke med full kraft. Men hva har du tenkt å bruke den til? Surfing, film, WoW, Half-life 2 episode 3 (når det kommer) :-) Vil den duge til dette? Hvorfor vil den ikke funke med full kraft? Core2 duo prosessor på 2(,2)ghz? 4gb ddr3 sdram .. er ikke det rimelig oppegående? :-) Edit: Skjermkortet er vel rimelig godt? Endret 7. desember 2009 av mbruun Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg klarer å dra HL2E2 og WoW på min laptop uten lag. Den har 3gb DDR2 minne og 2Ghz prossessor, så jeg regner med at den laptopen klarer det. Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg klarer å dra HL2E2 og WoW på min laptop uten lag. Den har 3gb DDR2 minne og 2Ghz prossessor, så jeg regner med at den laptopen klarer det. Høres godt ut :-) Kan man si at det er en bærbar for "fremtiden"? Altså, den vil holde koken i et par år fremover? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den kan være semi-god i ca. ett år kanskje to, men den vil til slutt bli treig og dårlig. Men da er det bare å gjenopprette fabrikkinstillingene dine eller kjøpe ny. Men alt i alt, det ser ut som en god laptop til bruken din Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Den kan være semi-god i ca. ett år kanskje to, men den vil til slutt bli treig og dårlig. Men da er det bare å gjenopprette fabrikkinstillingene dine eller kjøpe ny. Men alt i alt, det ser ut som en god laptop til bruken din Flotters :-) Takker og bukker! Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er viktig å tenke på kjøling når man kjøper bærbar pcer, har flere kompiser med barbære pcer som blir veldig fort varme. Utover det er det gode speccs og helt sikkert optimalt for gaming Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er viktig å tenke på kjøling når man kjøper bærbar pcer, har flere kompiser med barbære pcer som blir veldig fort varme. Utover det er det gode speccs og helt sikkert optimalt for gaming Du skal kjøre den gankse hardt og/eller ha mye støv i systemet før du trenger å bekymre deg, men dersom det blir et problem finnes det ju USB-kjølematter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå