Gå til innhold

Har dere forslag til hva Maren kan synge?

managerbyrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet vi enda noe om denne Maren?

Hva synger hun til vanlig? Black Metal eller opera? Pop eller techno?

og hva er et hjerneteppe? :)

(jeg beklager dersom jeg er ute på viddene når det gjelder "techno" begrepet mitt, men jeg har ikke peiling på forskjellen mellom techno, dance, trance o.l.)

Lenke til kommentar

Med hensyn til forrige tråd dere hadde om Maren så burde du ha tatt litt av kritikken til deg og gjort en bedre jobb da, og ikke minst med denne tråden.

Det er jo INGEN her som kjenner Maren! Hvordan skal da folk kunne komme med forslag til hva hun skal synge?

Og hva menes med kan synge? Er det konkrete sanger dere er på jakt etter, artister, sjanger osv osv? I følge den andre tråden hadde dere vært i studio. Hva med å få ut materiale/demolåter så folk kanskje har et bedre grunnlag for å komme med forslag?

Lenke til kommentar
Ane Brun, Lisa Ekdal og Adele er favoritt artistene. Generell pop sanger er også en mulighet. Noe hun avskyr er brølesanger. Tenker da på metal og lignende.

Jøss, jeg som trodde/håpet at artister var mer åpen for forskjellige sjangre, å kalle noe brølesang er jo egentlig direkte diskriminerende.

anyway, det er jo dere som skal lage musikken, og det er hun som kan synge. Det er utrolig vanskelig fo oss å komme med forslag når vi ikke vet om hun har en mørk bass stemme eller en lys pipe stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...