managerbyrad Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei igjen! Har dere noen forslag til sanger Maren kan synge? Vi har fått hjerneteppe til hva hun skal synge. Kanskje ditt forslag er det vi bruker. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 vet vi enda noe om denne Maren? Hva synger hun til vanlig? Black Metal eller opera? Pop eller techno? og hva er et hjerneteppe? (jeg beklager dersom jeg er ute på viddene når det gjelder "techno" begrepet mitt, men jeg har ikke peiling på forskjellen mellom techno, dance, trance o.l.) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med hensyn til forrige tråd dere hadde om Maren så burde du ha tatt litt av kritikken til deg og gjort en bedre jobb da, og ikke minst med denne tråden. Det er jo INGEN her som kjenner Maren! Hvordan skal da folk kunne komme med forslag til hva hun skal synge? Og hva menes med kan synge? Er det konkrete sanger dere er på jakt etter, artister, sjanger osv osv? I følge den andre tråden hadde dere vært i studio. Hva med å få ut materiale/demolåter så folk kanskje har et bedre grunnlag for å komme med forslag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Få hu til å synge "You raise me up". Den er ganske lett å fucke opp så da får vi høre om hu faktisk kan synge. Lenke til kommentar
managerbyrad Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Ane Brun, Lisa Ekdal og Adele er favoritt artistene. Generell pop sanger er også en mulighet. Noe hun avskyr er brølesanger. Tenker da på metal og lignende. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du skriver at vi snart skal få høre Maren synge i den foregående tråden, men du trenger en sang fra oss først! Ok! Mitt ønske: Jamie Cullum - Photograph Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kinosangen av Gartnerlosjen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ane Brun, Lisa Ekdal og Adele er favoritt artistene. Generell pop sanger er også en mulighet. Noe hun avskyr er brølesanger. Tenker da på metal og lignende. Jøss, jeg som trodde/håpet at artister var mer åpen for forskjellige sjangre, å kalle noe brølesang er jo egentlig direkte diskriminerende. anyway, det er jo dere som skal lage musikken, og det er hun som kan synge. Det er utrolig vanskelig fo oss å komme med forslag når vi ikke vet om hun har en mørk bass stemme eller en lys pipe stemme. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kunne tenkt meg å høre noe av scooter eller t pain Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Peaches eller Basshunter, kanskje? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 står ved mitt forslag om at hun kan synge Jeromes Dream. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her er noen forslag, tekstene finner dere nok lett med litt googling: http://www.youtube.com/watch?v=rXLB32n6lq8 http://www.youtube.com/watch?v=-B1wdau8uHU Lenke til kommentar
managerbyrad Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror nok ikke Jeromes Dream er noe for Maren sin stemme. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Lisa går til skolen for den saks skyld. Det kan bli morsomt. Endret 7. desember 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 står ved mitt forslag om at hun kan synge Jeromes Dream. Å klaske på trommer hardest mulig kvalifiseres ikke som en sang. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) @blåbær jaja. emo er sutre-suicidal wannabe musikk og ikke punk. BLAHBPLHAB. har forstått dere nå. Endret 7. desember 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror nok ikke Jeromes Dream er noe for Maren sin stemme. uff da. litt for lyst? hva med noe av I Hate Myself? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Et litt mer seriøst forslag. 3 Libras av A Perfect Circle. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lily Allens "Fuck you" er koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå