linte Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har en Asus Eee PC 900 med Linux som jeg vil ha XP på (Ikke jeg, men hun som eier den) så jeg skal gjøre det. Har en lisens og alt slikt er greit. Har lastet ned XP som en iso fil og skal slenge den over på minnepinnen. Jeg har selv Mac, så jeg har formatert den til FAT og deretter lagt over ISO på den. Men Asusen finner dne ikke når den starter og jeg får ikke bootet fra den. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har du gjort USB-pennen bootable? Les her. Som du skjønner er bare halve guiden om å lage bootable usb-penn, resten er noe annet. Endret 7. desember 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
linte Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Har du gjort USB-pennen bootable? Les her. Som du skjønner er bare halve guiden om å lage bootable usb-penn, resten er noe annet. Ok! Takk...Blir litt vanskelig siden jeg har MAC. Men... Den har SD slot. Fungerer det på samme måte med en slik? Må den instaleres boot filer på? Eller er det bare å pjåte i? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm, jeg vet ikke. Kan heller ingenting om mac. Let etter noe mac-forum, da finner du sikkert noen som kan hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå