Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stikking i underliv

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 23 år gammel kvinne, går på Yasmin p-piller.

Har den siste uken hatt stikking i underlivet, og hatt småblødninger. Ikke mye, har funnet litt blod i trusa en gang, men ellers er det litt rosa når jeg tørker meg når jeg har vært på do. Det skjer som regel hver gang etter jeg har hatt stikk og verk i underlivet. Siste blødning var på fredag. Venter menstrajon om ca en uke.

Har hatt blødninger mellom menstrasjon for et halvt år siden, men da sa legen det kom av p-pillene, men da hadde jeg ikke noe verk.

Jeg prøvde å bestille legetime i dag, men fastlegen/gynokologen min er på ferie til 5 januar. Er litt bekymret. Er det noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe det. Snakka nettopp med ei venninne som er sykepleier, hun visste ikke helt hva det kunne være, men det skulle vertfall ikke være slik.

Blødningen er vanlig med Yasmin, men er stikkingen i magen jeg bekymrer meg mest for.

Lenke til kommentar
Får håpe det. Snakka nettopp med ei venninne som er sykepleier, hun visste ikke helt hva det kunne være, men det skulle vertfall ikke være slik.

Blødningen er vanlig med Yasmin, men er stikkingen i magen jeg bekymrer meg mest for.

Hei.

Husk, De kan også alltid råde deg med en annen lege.

Vaio :)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

ja, kan råde meg med en anne lege.

ja, vet d med mammasidene..har søkt det opp selv..men får ikke håpe jeg er gravid eller noe slik :(

Kjekt med barn, men jeg er ikke klar for det helt enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...